MarketingMediaPolskaSport

TVP opublikowała cennik reklam. Kwoty są astronomiczne.

Telewizja Polska pokazała ofertę dla reklamodawców, którzy chcą pokazać swoje spoty podczas Euro 2020. Za 30 sekund reklamy trzeba zapłacić prawie pół miliona złotych.

TVP pokaże wszystkie mecze tegorocznych mistrzostw Euro 2020. Mecze odbędą się w 12 różnych miastach Europy, między innymi w Rzymie, Londynie, Kopenhadze, Monachium, Bilbao czy Baku.

Spotkania w ramach mistrzostw w piłce nożnej mają przyciągnąć przed telewizory rekordową publiczność, stąd specjalna oferta dla reklamodawców.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, telewizja będzie mogła pokazać 12 minut reklam w ciągu godziny. Najdroższe będzie pasmo reklamowe przed, po lub w przerwie meczu.

Najwyżej wyceniany czas reklamowy to ten w przerwie meczu Hiszpania – Polska. Za 30 sekund trzeba zapłacić 462 tysiące złotych. Nieco tańsze będzie pierwsze spotkanie reprezentacji – 410 tysięcy złotych. W przypadku awansu polskiej drużyny, ceny reklam w przerwach kolejnych meczów będą wyższe.

Ceny reklam w czasie tegorocznych mistrzostw są wyższe niż te obowiązujące w czasie ostatniego mundialu. Wtedy za 30 sekund spotu, emitowanego w czasie najdroższego meczu, trzeba było zapłacić niecałe 400 tysięcy złotych.

Reklamy w czasie sportowych imprez są zwykle znacznie droższe niż te, które telewizja emituje na co dzień. Dla porównania spot nadawany przy popularnym serialu „M jak Miłość” kosztuje 69,7 tysiąca złotych.

Prawa do transmisji Euro 2020 Telewizja Polska kupiła cztery lata temu. Koszt zakupu wyniósł kilkadziesiąt milionów złotych, lecz dokładna kwota jest objęta tajemnicą handlową.

Źródło: money.pl

Tagi
Pokaż więcej

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close