GastronomiaHandelPolskaŚwiatZdrowie i medycyna

Żabka wstrzymuje dostawy z Włoch

Sieć sklepów Żabka wydała oficjalny komunikat w sprawie koronawirusa. Informuje w nim o wstrzymaniu dostaw z Włoch i przejściu większości pracowników na tryb pracy zdalnej.

Jak tłumaczą przedstawiciele Żabki, działania sieci zmierzają do dostosowania ich do obecnej sytuacji w kraju związanej z rozwojem COVID-19. Zmiany w funkcjonowaniu są wynikiem zaleceń WHO, NFZ i nowej specustawy powołanej do życia na okoliczność rozwoju koronawirusa w Polsce.

Sieć wdrożyła pakiet działań na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa pracowników sklepów Żabka. Od piątku, 13 marca, 90 procent pracowników przejdzie na system pracy zdalnej. „Jest to możliwe dzięki stworzonej platformy komunikacji dla pracowników pracujących poza biurem” – czytamy w komunikacie firmy. Pracującym zdalnie zalecono korzystanie z narzędzi umożliwiających konferencje w trybie audio i wideo.

Zarówno pracownicy w centrali, jak i w sklepach, kadra zarządzająca w centrach logistycznych oraz franczyzobiorcy mieli otrzymać komunikaty uwzględniające zalecenia WHO dotyczące COVID-19, deklaruje Żabka.

  • W centrali i centrach logistycznych podwyższono reżimy higieniczne, dokonując zmian w regulaminach obiektów.
  • Wstrzymano wyjazdy służbowe do miejsc, gdzie istnieje możliwość zakażenia koronawirusem.
  • Zamówiono dodatkowe rękawiczki i środki dezynfekujące, które nieodpłatnie trafiają do franczyzobiorców.
  • Ustalono wewnętrzne procedury w przypadku potwierdzenia koronawirusa u któregoś z pracowników.
  • W centrali firmy na 14 dni zamknięto firmową stołówkę.

W dość obszernym stanowisku niewiele uwagi poświęcono zmianom, jakie miałyby dotknąć klientów. Zapewne w związku ze staraniami, by ci ostatni w jak najmniejszym stopniu odczuli modyfikacje w trybie pracy organizacji.

Jak podaje Żabka, wstrzymane są dostawy produktów z Włoch, co za jakiś czas z pewnością odczują klienci sięgający po tego rodzaju asortyment.

Sieć przekonuje, że nie notuje żadnych przerw w łańcuchu logistycznym, a zapasy asortymentowe odpowiadają bieżącemu zapotrzebowaniu, jakie wykazują klienci. Żabka ma się skupić na tak zwanych kluczowych grupach asortymentowych, odpowiadających produktom najczęściej wybieranym teraz przez kupujących. Zwiększone dostawy asortymentowe są też, jak deklaruje Żabka, bez przeszkód dostarczane do franczyzobiorców.

Źródło: bankier.pl

Tagi
Pokaż więcej

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close