BankowośćGospodarkaKultura i sztuka

Adamczyk i Kotarski czyli połączenie Euro Banku i Banku Millenium.

Ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millenium po przejęciu Eurobanku.

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z Euro Bankiem. Twarze obu banków, czyli Piotr Adamczyk i Radek Kotarski spotkali się w Gdańsku, gdzie nagrana została reklama ze wspólnym udziałem obu panów.

Jak przekonuje Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium:

Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku.

Reklamę z udziałem Piotra Adamczyka i Radka Kotarskiego można obejrzeć na YouTube’owym kanale Banku Millennium. Będzie ona wyświetlana również w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych.

 

Źródło: Bank Millenium, Money.pl
Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close