GastronomiaHandelPolskaTechnologie

Lewiatan uruchomił pierwszy sklep samoobsługowy czynny 24/7.

Sieć Lewiatan we współpracy z franczyzobiorcami uruchomiła samoobsługowy sklep. Umożliwia on samodzielne robienie zakupów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w tym w święta i niehandlowe niedziele.

Samoobsługowy sklep Lewiatan jest w stanie pomieścić do 200 produktów z różnych kategorii, w tym nabiał, mięso, słodycze, pieczywo czy napoje. Posiada regulowany system chłodzenia, dzięki czemu jest przystosowany do przechowywania jaj czy produktów mlecznych.

O dostępność towarów w całodobowym sklepie zadbają pracownicy sklepu stacjonarnego Lewiatan, przy którym działa urządzenie. Automat może również przygotowywać ciepłe napoje: kawę, herbatę lub czekoladę. Powierzchnia zajmowana przez urządzenie to 3,4 x 1,2 metra.

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się trend convenience wdrażamy rozwiązania technologiczne, które zwiększają efektywność pracy sklepów oraz odpowiadają na potrzeby klientów. Tych, którzy chcą robić zakupy wygodnie – blisko domu, w dogodnych godzinach. Dlatego jako sieć rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, a w naszej strategii działania silnie stawiamy na dopasowanie do lokalnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów – podkreśla Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding.

Projekt sklepu samoobsługowego powstał z inicjatywy państwa Alicji i Wiktora Wieleckich z Krakowa.
Za jego rozwój odpowiada spółka regionalna Lewiatan Małopolska oraz centrala Lewiatan Holding.

Wierzymy, że samoobsługowy sklep, który od stycznia działa w Krakowie, będzie inspiracją dla innych naszych franczyzobiorców. Zachęci ich do wykorzystania tego rozwiązania w swoim sklepie, ale też do zgłaszania własnych pomysłów. Zainteresowanie sklepem samoobsługowym jest spore i planowane jest wdrożenie go w kolejnych placówkach sieci
– zaznacza Kazimierz Mars, wiceprezes zarządu Lewiatan Małopolska.

Obsługa urządzenia odbywa się za pomocą multimedialnego panelu dotykowego. Poprzez delikatnie działający taśmociąg zamówiony produkt dociera do windy. Ta gromadzi kupione przez klienta produkty i dostarcza je do okienka, w którym wydawane są zakupy.

Sklep samoobsługowy działa przy stacjonarnej placówce przy alei 29 listopada w Krakowie. Za zakupy można zapłacić kartą płatniczą lub Blikiem.

Źródło: Marketing przy kawie 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close