GospodarkaHandelMarketingPolska

Polacy już nie lubią Biedronki? Ranking najlepiej ocenianych sklepów.

Firma doradcza OC&C Strategy Consultants przygotowała ranking najlepiej ocenianych sieci handlowych w Polsce.

 

Największym zaufaniem wśród Polaków cieszy się drogeria Rossmann. Sklep po rocznej przerwie wrócił na pierwsze miejsce w rankingu najlepiej ocenianych sieci handlowych. Na podium znajduje się również Nike oraz Allegro. Tuż za nimi są Lidl, Empik, Ikea, Hebe, 4F, Castorama oraz Deathlon. Chociaż nie znajdują się w pierwszej dziesiątce, wzrost sympatii Polaków zanotowały również firmy z branży e-commerce, czyli eobuwie.pl i Answer.com.

Zdecydowanym przegranym jest sieć sklepów Biedronka, należąca do Jeronimo Martins. Dyskont spadł aż o 9 pozycji w porównaniu z rokiem poprzednim i znalazł się na 18 miejscu, poza pierwszą dziesiątką ulubionych sieci Polaków. Największy spadek Biedronka zanotowała w kategorii ,,zaufanie konsumentów”, czyli czymś na czym zbudowała swoją pozycję. Podobnie mocny spadek zaliczyła też sieć sklepów odzieżowych Zara, która spadła aż o 15 pozycji, stając się jednocześnie najgorzej ocenianą siecią odzieżową.

Źródło: Bankier

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close