BankowośćPolskaTechnologieZdrowie i medycyna

BNP Paribas wprowadza język migowy w swoich oddziałach

Bank wprowadza kolejne ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami

Większość polskich banków stara dostosować swoje oddziały dla osób niepełnosprawnych. BNP Paribas postanowił pójść o krok dalej i od poniedziałku we wszystkich oddziałach banku i na infolinii dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub znajdujących się w każdym oddziale tabletów, na których zainstalowane są specjalne aplikacje.

Dzięki aplikacji klient będzie mógł poznać wszystkie szczegóły ofert banku oraz zadawać tłumaczowi języka migowego pytania. Usługa może być też uruchomiona na telefonie klienta, po wcześniejszym zeskanowaniu naklejkę z kodem QR, który będzie wisiał na drzwiach każdego oddziału.

W celu ułatwienia wizyty, Bank BNP Paribas proponuje osobom głuchym korzystanie z aplikacji Booksy, dzięki której umówią spotkanie. Za jej pomocą osoby niesłyszące mogą wybrać spotkanie w języku migowym i wskazać oddział. Za pomocą Booksy wizytę w oddzialne może umówić każdy. Jak mówi Renata Rybarczyk, dyrektor biura wsparcia sprzedaży, odpowiedzialna między innymi za zwiększanie dostępności oddziałów banku BNP Paribas:

Używając języka migowego można przekazać tę samą treść, również specjalistyczną, co w językach fonicznych. Dlatego, przychodząc nawet z najtrudniejszą sprawą każdy niesłyszący klient będzie obsłużony na najwyższym poziomie i otrzyma odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty. Wszystko dzięki firmie Migam i kreatywnemu połączeniu nowoczesnej technologii wideo oraz profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego.

To nie jedyna inicjatywa banku skierowana do osób z niepełnosprawnościami. We wszystkich oddziałach BNP Paribas znajdują się ramki do podpisów i lupy powiększające dla osób niedowidzących. Osoby niesłyszące, niewidome lub niedowidzące przez infolinię lub w placówkach, mogą zamówić wzory umów podstawowych produktów dla klientów indywidualnych w alfabecie Braille’a, wydruk z wygodną do czytania wielkością czcionki, nagranie audio, a także nagranie wizualne treści w polskim języku migowym.

W Polsce aż 36 placówek banku posiada certyfikat „Obiekt bez barier”, który nadawany jest przez Fundację Integracja. BNP Paribas nie wyklucza, że W planach ma certyfikację kolejnych placówek. Wszystkie oddziały banku są również przyjazne w obsłudze dla seniorów.

Źródło: WirtualneMedia

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close