BankowośćGospodarkaPolskaTechnologieWarszawa

Kolejny producent gier zadebiutuje na GPW

Gaming Factory, producent i wydawca gier na PC i konsole, chce pozyskać z oferty publicznej 15-17 milionów złotych i zadebiutować na rynku głównym GPW w trzecim kwartale – podała spółka w komunikacie prasowym.

Zapisy w transzy detalicznej będą prowadzone w dniach 24 czerwca – 1 lipca. Minimalny zapis przypadający na inwestora indywidualnego nie może obejmować mniej niż 20 nowo emitowanych akcji. Budowanie księgi popytu potrwa od 24 czerwca do 2 lipca. Zapisy inwestorów instytucjonalnych będą w terminie 3-8 lipca.

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Dodatkowo inwestorzy mogą składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum. Obejmuje ono mBank – Dom Maklerski, Millennium Dom Maklerski, Noble Securities oraz Dom Maklerski BDM. Spółka chce zadebiutować na rynku głównym GPW w trzecim kwartale. Z emisji nowych akcji Gaming Factory zamierza pozyskać 15-17 milionów złotych. Około 70 procent wpływów spółka chce przeznaczyć na produkcję gier, pozostałe środki na marketing.

W ciągu trzech lat zamierzamy wydać ponad 30 gier własnych na PC oraz prowadzić działalność wydawniczą dla innych studiów. Zakładamy, że część pozyskanej od inwestorów kwoty przeznaczymy na dokończenie tytułów, które są w trakcie produkcji, w tym między innymi: City Eye, Roman Legionary, Farming Life, Fat[EX] Courier Simulator, Castle Flipper, Big Battle and Defence Simulator oraz Knight Simulator – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory.

Jak podano w komunikacie, wśród planowanych przez spółkę gier znajdują się także nowe, których produkcja jeszcze się nie rozpoczęła (m.in. Symulator Milionera, Bakery Simulator 2 lub Farming Life 2). Średni koszt pojedynczego projektu, wynikający z dotychczas podpisanych przez spółkę umów, wynosi około 200–600 tysięcy złotych.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest między innymi wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier komputerowych (6-15 rocznie). W tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu. Spółka współpracuje z ponad dwudziestoma deweloperami gier.

Źródło: bankier.pl

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close