O co chodzi z kampanią OLEJ GO, która pojawiła się w niektórych miastach?
Od kilku dni w przestrzeni miejskiej pojawiły się bilbordy z dwuznacznym tekstem “OLEJ GO”. Kampanii towarzyszą spoty internetowe z tym samym hasłem reklamowym. O co właściwie chodzi i jaka firma jest za to odpowiedzialna?
Kampania wywołała małe zamieszanie w mediach. Wszystko dlatego, że pojawiły się w nich krótkie filmy, np. z wystawioną kobietą na randce, krzyczącym mężczyzną w korku, czy szalonym szefem w korporacji. Z kolei na bilbordach widnieje tylko napis „Olej go” napisany czarnymi literami na białym tle.
Zorganizowali ślub w pięknej wilii, ale… nie poinformowali właściciela xD
OLEJ GO – kampania lodziarni Good Lood
Szybko okazało się, że za kampanię odpowiedzialna jest sieć lodziarni Good Lood. W ten sposób zaczęła promować nowe polewy do lodów, które są ich autorstwa. W ramach promocji polewa jest dostępna za darmo w wybranych punktach w Polsce.
OLEJ GO – gdzie znajdziemy lodomaty?
Firma wprowadziła również automaty z lodami w całym kraju. Samoobsługowe maszyny będą dostępne między innymi w Krakowie w galeriach handlowych:
- Good Lood Azory (ul. Radzikowskiego 79)
- Good Lood Matejki (plac Matejki 9),
- Good Lood Ruczaj (ul. Drukarska 18/2a),
- Good Lood Wola Justowska (ul. Królowej Jadwigi 246).
Od 2016 roku towarzyszymy Wam w wyjątkowych momentach, przynosząc uśmiech na twarzach najmłodszych ale i tych nieco starszych Loodomaniaków! Po 5 latach od otwarcia naszego pierwszego loodspotu przy Placu Wolnica, chcemy podarować Wam jeszcze więcej natooralnej radości! Coś, czego nikt wcześniej nie miał. Z tą myślą, powstało Joy Station, które dzisiaj, w nasze 5 urodziny, oficjalnie oddajemy w Wasze ręce! To nasz autorski pomysł – za jego powstanie, projekt i wdrożenie odpowiada nasz dział Good Lood Technology kierowany przez absolwentów z krakowskiego AGH. Powołaliśmy go do życia w 2017 roku aby zrealizować nasze marzenie zostania najnowocześniejszą lodziarnią na świecie. Wierzymy, że nie przestaniemy Was nigdy zaskakiwać!
W Warszawie lodomaty mają pojawić się już wkrótce. Docelowo maszyny z kampanii reklamowej “OLEJ GO” mają pojawić się również w największych punktach handlowych w mieście.
Źródło: Marketing przy kawie