HandelPolskaŚwiat

4F chce podbić kolejny rynek! Pierwszy sklep już ruszył

Pandemia koronawirusa nie przeszkodziła marce 4F w rozwoju na kolejnych rynkach. Z początkiem sierpnia w kijowskim centrum handlowym Retroville ruszył pierwszy salon polskiej marki. Do końca roku na terenie Ukrainy mają pojawić się dwa kolejne. Ruszy także sprzedaż online.

Badamy nieustannie możliwości rynku światowego. Widzimy ogromny potencjał w dalszej ekspansji na Wschód. Produkty z naszego portfolio są już od 10 lat dostępne na terenie Ukrainy m.in. w największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się sieciach sprzedaży multibrand. Otwarcie flagowego sklepu 4F w Kijowie to kolejny, naturalny krok w rozwoju sieci dystrybucji. Za cel obraliśmy sobie zwiększenie rozpoznawalności marki oraz szerokie dotarcie do klienta. Naszym partnerem lokalnym został EPICENTR K. Sport od wielu lat jest częścią DNA grupy EPICENTR K, dlatego wierzymy w powodzenie tej współpracy i szykujemy się do kolejnych otwarć jeszcze w tym roku – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF, która jest właścicielem marki 4F.

Dotychczas ubrania sygnowane marką 4F były dostępne na terenie Ukrainy za pośrednictwem m.in. sieci Intersport oraz mniejszych sklepów sportowych.

Produkty 4F są dostępne w ponad 230 sklepach monobrandowych w Polsce, Rumunii i Czechach oraz na Łotwie, Litwie, Słowacji – i od teraz także na Ukrainie. Kolekcja hurtowa 4F jest eksportowana do ponad 40 krajów.

Źródło: BIPolska

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close