Finanse i ubezpieczeniaGospodarkaHandelPolska

Lidl będzie rozdawał skarbonki, by zachęcać do oszczędzania

Lidl rozdaje skarbonki

Od poniedziałku w Lidlu rozpocznie się nowa akcja promocyjna, zachęcająca Polaków do systematycznego oszczędzania. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy i chce promować postawę racjonalnego gospodarowania domowym budżetem i systematycznego oszczędzania. W ramach akcji “W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli zdobyć ceramiczną skarbonkę. Jak informuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska:

Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów.

Co zrobić by ją dostać?

Aby otrzymać ceramiczną skarbonkę, należy dokonać zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł. Jest jednak jedno ale – obowiązkowo w koszyku powinno znaleźć się przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę. Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik.

Szczegółowe informacje na temat promocji oraz regulamin akcji są dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja trwa od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Źródło: Fakt

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close