HandelPolskaTechnologie

Uwaga! Do poniedziałku przerwa w działaniu paczkomatów!

Prace serwisowe

Osoby korzystające z usług InPostu mogą się mocno zdziwić w ten weekend. Okazuje się, że firma prowadzi prace serwisowe od godziny 6 rano 15 sierpnia do godziny 2 w nocy 17 sierpnia. W wyniku prac część usług będzie ograniczona.

W najbliższy weekend nie będzie można skorzystać m.in. z usługi Paczka w Weekend:

  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i PaczkoPunktach,
  • nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego,
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania,
  • nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend,
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty,
  • nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro,
  • nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy,
  • nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane,
  • nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach,
  • nie będzie możliwość przekierowania przesyłek,
  • w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach,
  • nie będzie działać usługa Urząd 24,
  • nie będzie działać usługa Lodówkomaty,
  • brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich,
  • nie będzie dostępna infolinia InPost,
  • nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl,
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.

Co zadziała?

Jeśli jednak ktoś ma do odebrania paczkę, która została włożona do paczkomatu wcześniej, czyli przed 15 sierpnia, będzie mógł ją odebrać, także przez kody QR, kody odbioru oraz aplikację mobilną InPost.

InPost zaznacza również, że w czasie prac serwisowych będzie można zamawiać produkty poprzez dostawę do paczkomatów. Ponadto terminy odbiorów, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.

EDIT:Drodzy Klienci,Pragniemy podkreślić, że prace serwisowe w żadnym momencie nie wpłyną na możliwość odbierania…

Opublikowany przez InPost – Paczkomaty, Kurier Środa, 12 sierpnia 2020

Źródło: O2

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close