Marketing

Iga Świątek znowu robi konkurencję Robertowi Lewandowskiemu i wybiera Xiaomi

Można powiedzieć, że zaczyna robić się tłoczno na rynku polskich ambasadorów największych chińskich producentów smartfonów. Po Robercie Lewandowskim, który jest ambasadorem Huawei, kolejny nasz sportowiec podpisał umowę z Chińczykami. Iga Świątek została ambasadorem Xiaomi.


Choć Xiaomi ma niespełna 11 lat (w kwietniu tego roku będą obchodzić 11. urodziny), to już dziś są 3. największym producentem smartfonów na świecie. Zgodnie z informacjami z counterpoint, w 4 kwartale 2020 roku, korporacja odpowiadała za 11% światowego rynku. Większym udziałem mógł pochwalić się jedynie koreański Samsung i amerykański Apple.

Xiaomi poinformowało przedwczoraj na twitterze, że ich nową ambasadorką została polska tenisitką Iga Świątek.

– Z dumą przedstawiamy Ambasadorkę Xiaomi, Igę Światek! Razem z Igą szykujemy dla Was wiele niespodzianek, już niebawem zdradzimy więcej szczegółów – napisał chiński producent. Nie znamy jeszcze konkretów, a sama firma zapowiedziała jedynie, że chce “dać fanom Xiaomi możliwość bliższego poznania Igi, spojrzenia za kulisy jej przygotowań i dnia codziennego”.

Warto dodać, że kilka dni wcześniej Iga Świątek została ambasadorką Rolexa, a oficjalnym partnerem tenisistki zostało PZU.

Z nowszych informacji należy wspomnieć, że Iga dziś rano nie tracąc ani jednego seta zwyciężyła w turnieju WTA w australijskiej Adelajdzie.

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close