Handel

“ORLEN Paczka” ruszy już we wrześniu

Czy nowy pomysł na biznes okaże się trafiony?

PKN ORLEN oprócz zaangażowania się w sprzedaż detaliczną pod nazwą „ORLEN w ruchu”, zajmie się również rozwojem usług kurierskich i będzie rozwijać punkty odbiorów i doręczeń paczek pod nazwą ORLEN Paczka.

„ORLEN Paczka” tak będzie nazywała się nowa usługa stworzona przez koncern. Usługa zakłada uruchomienie automatów paczkowych oraz otwarcie punktów nadań i odbiorów przesyłek. Debiut „ORLEN Paczka” planowany jest na wrzesień tego roku.

Koncern paliwowy planuje udostępnić 10 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek w tym 2 tys. automatów paczkowych. Maszyny – jak twierdzi spółka – mają być stawiane w atrakcyjnych i dostępnych lokalizacjach.

ORLEN twierdzi, że jeszcze w tym roku uruchomione zostanie 500 automatów paczkowych. Maszyny będą zlokalizowane na stacjach paliw ORLEN, przy wybranych lokalizacjach RUCHu oraz w miejscach, dostępnych 24/7. Klienci będą mogli korzystać z automatów paczkowych w łatwy i intuicyjny sposób – w tym celu PKN ORLEN udostępni aplikację mobilną.

Docelowo PKN ORLEN udostępni klientom możliwość odbioru i nadań przesyłek w ponad 10 tys. punktów. Do końca tego roku korzystać będzie można w sumie już z ponad 5,5 tys. punktów sieci. W kolejnych latach PKN ORLEN planuje jej dalszą, intensywną rozbudowę.

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close