Business lifestyleInwestycjePaństwoPolskaTechnologie

Orlen rejestruje logo Orlen Paczka! Start już we wrześniu!

Orlen rejestruje logo Orlen Paczka

Inwestycje Orlenu nie przestają zadziwiać. Koncern zamierza we współpracy z Ruchem uruchomić usługę Orlen Paczka. Do Urzędu Patentowego wpłynęły już dwa wnioski o zarejestrowanie znaków towarowych. W grudniu koncern zawnioskował o rejestrację znaku, a w marcu o rejestrację nazwy Orlen Paczka.

Z opisu wniosku o rejestrację nazwy wynika, że chodzi o „usługi w zakresie transportu, pakowania, przechowywania i dostarczania przesyłek i paczek do automatycznych urządzeń pocztowych; usługi kurierskie; dostarczanie przesyłek adresowych, dostarczanie towarów zamówionych korespondencyjnie oraz dostarczanie informacji o składowaniu towarów oraz o transporcie towarów”.

Orlen zgodnie ze swoją strategią stawia na kompleksowość usług, rozwijając bogatą ofertę pozapaliwową. Orlen Paczka zostanie więc wprowadzona na rynek we współpracy ze spółką Ruch. Produkt ten zostanie udostępniony klientom pod koniec trzeciego kwartału tego roku.

– poinformowało portal Wirtualne Media biuro prasowe Orlenu.

Fot. Urząd patentowy

Rząd da spore pieniądze na promocję… piosenek Krzysztofa Krawczyka.

Orlen Paczka jeszcze w tym roku

W ramach nowej usługi klienci będą mieć możliwość odbioru paczek w punktach w całym kraju, w tym na stacjach paliw, w kioskach Ruchu, punktach partnerskich oraz automatach paczkowych. Bezobsługowe punkty odbioru paczek mają być rozwijane w tym roku oraz w przyszłym. Orlen twierdzi, że jeszcze w tym roku uruchomione zostanie 500 automatów paczkowych. Będą instalowane we współpracy z partnerem przy nowych sklepach Ruchu i przy stacjach paliw. Łącznie ma to dać ok. 3 tys. punktów, wraz z już istniejącymi.

Docelowo koncern udostępni klientom możliwość odbioru i nadań przesyłek w ponad 10 tys. punktów. Do końca tego roku korzystać będzie można w sumie już z ponad 5,5 tys. punktów sieci. W kolejnych latach koncern planuje jej dalszą, intensywną rozbudowę.

Prace nad Orlen Paczką wpisują się w ogłoszoną pod koniec grudnia strategię firmy do 2030 roku. Ujęto w niej także rozwój oferty pozapaliwowej, która ma się opierać o sieć Ruchu (udziały w tej firmie koncern kupił w grudniu). W założeniach ujęto, że koncern na bazie Ruchu rozwinie formaty sklepowo-gastronomiczne poza stacjami paliw, a także rozbuduje własną sieć punktów odbioru paczek i ofertę e-commerce.

Źródło: Wirtualne Media

  

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close