HandelKultura i sztukaMarketingPaństwoPolitykaPolska

Tyskie z genialną reklamą dla zwolenników PO i PiSu

Genialna reklama Tyskie

Kompania Piwowarska wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach “Newsweek” i “Sieci”. W ramach platformy Przejdźmy na TY, Tyskie realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Tajemnicą poliszynela jest, że wśród czytelników “Newsweek” dominują zwolennicy opozycji, a w przypadku “Sieci” – Prawa i Sprawiedliwości.

Po złączeniu reklam z obu czasopism odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. Tyskie chce w ten sposób zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy niż dzieli”. Reklamy w obu gazetach ukazały się w wydaniach dostępnych na rynku od poniedziałku 19 kwietnia.

W Tyskim wierzymy, że żeby dojść do kompromisu trzeba najpierw przejść na TY. Bardzo nam zależało, żeby zaadresować nasze działania do czytelników tygodników opinii, które odgrywają wielką rolę w kształtowaniu dyskursu publicznego. Mam nadzieję, że nasza delikatnie humorystyczna i łagodna kreacja chociaż trochę rozładuje napięcie między czytelnikami i twórcami tych mediów. Wierzymy w metodę małych kroków i traktujemy każde takie działanie jak pierwszy krok na drodze do złagodzenia społecznego sporu, w którym wszyscy, w różnym natężeniu, bierzemy udział.

– mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

TVP wyda miliony na nagrody. Z tych 2 miliardów co od nas dostali

Polaryzacja społeczeństwa

Według badania CBOS przeprowadzonego w 2017 roku, aż 47 procent Polek i Polaków stwierdziło, że społeczeństwo polskie jest dzisiaj bardziej podzielone i skonfliktowane niż przed wyborami w 2015 roku.

Nie trzeba interesować się polityką żeby wiedzieć, że Newsweek Polska i Tygodnik Sieci mają kosę. Obie redakcje są po zupełnie różnych stronach sporu politycznego i tu wjeżdża Tyskie ze swoją nową kampanią “Przejdźmy na TY”. Reklamy w dzisiejszych wydaniach tworzą całość, kiedy zestawimy je obok siebie. Super, prawda? Oczywiście, kiedy ktoś kupi tylko jeden z tygodników, to też nic się nie stanie, więc kreacja jest przemyślana. Daję kolejny plusik Tyskiemu, pierwszy był za akcję z godzeniem Najmana i Stanowskiego.

– pisze Jakub Biel, zajmujący się zawodowo marketingiem kreatywnym.

Za pomysł, realizację i komunikację akcji Tyskie odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close