Finanse i ubezpieczenia

BNP Paribas strolował narodowców w nowej kampanii reklamowej

Nowa kampania BNP Paribas, która ma m.in. na celu zwrócenie uwagi na kulturę słowa. W tym celu zamieścili zdjęcia, które wywołały burzę wśród internautów o dość skrajnie prawicowych odbiorcach. Na fotografiach był bowiem mężczyzna “przebrany” za kobietę, co nie spodobało się wielu osobom. Szybko jednak wyszło na jaw, że nie jest to transseksualista, a jedynie bloger – Pan od francuskiego.

BNP Paribas zdecydowało się na współpracę z Jackiem Mulczyk-Skarżyńskim, który prowadzi popularny kanał językowy “Pan od francuskiego”. Nas stronie dobre-slowo.pl propagują pozytywne wyrażenia w języku francuskim, a twarzą projektu jest właśnie Mulczyk-Skarżyński.

Dla pewnej części polskich internautów kampania okazała się bardzo kontrowersyjna. Wszystko dlatego, że bohater wciela się w różne postacie, m.in. w kobiety. A to dla niektórych osób jest nie do zaakceptowania.

Foliowe torebki są passé. Za to dobre słowa – zawsze w cenie. Sprawdź się w naszym wyzwaniu i zobacz, ile możesz dzięki…

Opublikowany przez BNP Paribas Bank Polska Środa, 26 maja 2021

BNP Paribas wprowadza język migowy w swoich oddziałach

Pod postami pojawiło się dużo homofobicznych i transfobicznych komentarzy, które zostały usunięte przez administratorów profilu.

UWIELBIAMY, gdy jesteście ekologiczni! UWIELBIAMY, gdy robicie dobre rzeczy – róbcie ich więcej! Jak? Zapraszamy na stronę www.dobre-slowo.pl po więcej informacji. Dajcie znać, jak Wam poszło, oznaczcie znajomych i zbierajcie zasłużone lajki 😉 #DobreSłowo

Opublikowany przez BNP Paribas Bank Polska Piątek, 21 maja 2021

Nowa kampania BNP Paribas z Panem od francuskiego wywołała kontrowersje

Choć o wiele więcej komentarzy jest bardzo pozytywnych, to część z internautów zwróciła uwagę, że nawet w zarządzie spółki jest tylko jedna kobieta. Z tego powodu bank postanowił napisać oświadczenie w jednym z komentarzy:

W zarządzie naszego banku znajduje się jedna kobieta i 7 mężczyzn, i to w dodatku od niedawna. Mówimy o tym otwarcie. Natomiast warto zwrócić uwagę, że w Radzie Nadzorczej są dwie panie, a każda z nich jest wybitną specjalistką w swojej dziedzinie. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że pewne zmiany mogłyby następować szybciej, ale jesteśmy spółką giełdową i nie mogą zachodzić z dnia na dzień. Nie znaczy to jednak, że nie nastąpią.

Jedna z osób zwróciła uwagę, że nie rozumie co ma na celu propagowanie “transeksualistów”, dlatego moderatorzy ponownie przekonywali:

Zachęcamy do zapoznania z twórczością Pana od francuskiego na jego instagramowym profilu https://www.instagram.com/panodfrancuskiego/, w której niejednokrotnie wciela się w rolę wielu postaci. Również kobiecych. 🙂

Chcesz, żeby Cię uwielbiali, a nie tylko lajkowali focie? Zacznij od wprowadzenia do swojego słownika kilku dobrych…

Opublikowany przez BNP Paribas Bank Polska Czwartek, 27 maja 2021

Sama akcja ma na celu naukę pewnych słów francuskich, np. wypowiedzenie BNP Paribas w tym języku, a także rywalizowanie w najlepszej wymowie z innymi uczestnikami.

BNP Paribas aktywnie włącza się w walkę o prawa osób LGBT+


Bank wspiera osoby homoseksualne i transeksualne, stąd kampania ma na celu również wsparcie i promocje tolerancyjności.

Źródło: Dobre-słowo.pl

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close