Biznesowi celebryciBusiness lifestyleHandelInwestycjeSportŚwiatTechnologieZdrowie i medycyna

Grzegorz Krychowiak inwestuje w biznes kosmetyków naturalnych

Może lepiej mu pójdzie niż w piłkę nożną.

Grzegorz Krychowiak nie pokazał się z dobrej strony na EURO 2020. Mimo to piłkarz skupia się na innych biznesach, dzięki czemu może uzyskać dodatkowy profit finansowy. Ostatnio wszedł w biznes kosmetyków naturalnych dla mężczyzn oraz planuje ekspansje na rynki zagraniczne.

Lajuu, to firma, która na początku lipca utworzyła spółkę Lajuu Men, w której połowa udziałów należy do Grzegorza Krychowiaka. Piłkarz będzie również pełnił rolę ambasadora marki. Korporacja na co dzień tworzy naturalne i wegańskie kosmetyki, a także prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund.

W ofercie Lajuu chętni znajdą między innymi produkty Premium do pielęgnacji twarzy i ciała. Według informacji spółki, produkty mają trafić do sprzedaży już w grudniu. Co ciekawe, firma jest współtworzona przez Weronikę Rosati.

EURO 2020: Słowak nasłuchiwał, piłkarze trenera nie słuchali. Dramat

Jak przekazał Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu:

Do tej pory tworzyliśmy preparaty wyłącznie dla kobiet, ale dostrzegamy potencjał rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jak podaje raport Euromonitora w skali globalnej w 2020 roku osiągnął on wartość 9,7 mld zł, a prognozy jego wzrostu są optymistyczne. Chcemy wykorzystać sprzyjające warunki i zagospodarować niszę luksusowych produktów do pielęgnacji dla panów, dlatego wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem pracujemy nad nową marką. Wierzymy w siłę brandów współtworzonych ze znanymi osobami, w czym utwierdzają nas wyniki sprzedażowe kosmetyków Lajuu by Weronika Rosati.

Grzegorz Krychowiak od kilku lat inwestuje w nowe biznesy. Przykładem jest jego zainteresowanie marką odzieżową od 2018 oraz inwestycje w start-upy. Jak wynika z oświadczenia producenta, linia Lajuu dla mężczyzn będzie dotyczyła: kremu do twarzy, żelu pod prysznic, szamponu do włosów oraz olejku do pielęgnacji zarostu. Skład kosmetyków ma pochodzić w 95% z naturalnego pochodzenia.

Grzegorz Krychowiak inwestuje w branżę kosmetyczną

Jak przekonuje sam Grzegorz Krychowiak:

Preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała The Men by Grzegorz Krychowiak będą produktami premium, z naturalnymi składnikami najwyższej jakości. Sam oczywiście nie posiadam specjalistycznej wiedzy, która umożliwiłaby mi tworzenie kosmetyków, dlatego zdecydowałem się na współpracę z założycielami marki Lajuu. Mają doświadczenie w branży kosmetycznej, a ostatnio z powodzeniem wprowadzili na rynek markę współtworzoną z Weroniką Rosati. Wierzę, że osiągniemy sukces i stworzymy wspaniałe produkty.

Krychowiak przekazał również, że:

Projekt Lajuu Men to dla mnie duże wyzwanie, ale też naturalna kontynuacja mojej działalności. Wszystko dlatego, że od kilku lat działam aktywnie w sferze biznesowej. Wybieram współprace bliskie moim zainteresowaniom, w które mogę realnie się zaangażować, a nie być tylko twarzą brandu. W Lajuu Men pełnię funkcję ambasadora marki, ale przede wszystkim jestem jej współwłaścicielem, dlatego cieszę się, że będę miał realny wpływ na rozwój tego biznesu. Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki, dlatego nie mogę się doczekać efektów naszych działań.

Dzięki rozpoznawalności Krychowiaka firma chce także dotrzeć na rynki europejskie i rosyjskie.

Źródło: Marketing przy kawie, Wiadomości kosmetyczne

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close