Bez kategoriiŚwiatTransportTurystyka

Pasażerka American Airlines chciała wyjść z samolotu w trakcie lotu

Wpadła w furię.

Pasażerka linii lotniczej American Airlines wpadła w furię i chciała otworzyć drzwi lecącego samolotu. I choć to fizycznie niemożliwe na dużej wysokości, to i tak spowodowała panikę na pokładzie. Wszystko dlatego, że fizycznie zaatakowała personel oraz innych pasażerów.

Pasażerka American Airlines chciała rozbić samolot

Zacznijmy od tego, że nie da się otworzyć drzwi podczas lotu — wszystko przez różnicę ciśnień pomiędzy wnętrzem kabiny a przestrzenią zewnętrzną. Ponadto, nawet gdyby w czasie lotu jakimś cudem nie działały prawa fizyki (co oczywiście nie jest możliwe), to i tak waga drzwi wejściowych oscyluje ok. 80-100 kg, więc potencjalny “zamachowiec” miałby dodatkowe utrudnienie.

Poznań: Pilot nie wziął pasażerów. Krzyczał, że jest królem samolotu

To tak tytułem wstępu, ponieważ nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma możliwości otworzenia drzwi ewakuacyjnych w czasie lotu. Niemniej jednak pewna pasażerka American Airlines najwyżej o tym nie wiedziała i starała się wyważyć je własnymi siłami.

Linia potwierdziła, że pasażerka wpadła w histerię i zaatakowała personel w trakcie lotu. Film został nakręcony na pokładzie American Airlines 1774. Samolot podróżował z Dallas-Fort Worth w Teksasie do Charlotte w Karolinie Północnej we wtorek.

Jak twierdzą świadkowie, zamieszanie zaczęło się godzinę po dwugodzinnym locie. Jak twierdzi autorka nagrania, “wszystkie stewardessy biegały w korytarzu, gorączkowo komunikując się ze sobą”. Co więcej, załoga zamknęła wszystkie łazienki i nie odpowiadała na pytania pasażerów, co się dzieje.

Sytuację starał się opanować pilot, który poprosił pasażerów przez interkom, aby pozostali na swoich miejscach, ze względu na “złą sytuację na pokładzie”.

Kobieta krzyczała, waliła w drzwi pokładowe, gryzła i pluła personel pokładową. Załoga nie miała innego wyjścia, jak tylko skrępować niebezpieczną pasażerkę i powiadomić specjalne służby. Na lotnisku czekała na nią grupa funkcjonariuszy i pracowników opieki zdrowotnej.

Pomyliła samoloty EasyJet. Zamiast do Belfastu, poleciała na Gibraltar

Jak informuje Business Insider, od stycznia Federalna Administracja Lotnictwa otrzymała 2,5 tys. zgłoszeń dotyczących niesfornego zachowania pasażerów. Większość z nich dotyczy podróżnych odmawiających zastosowania się do federalnego mandatu dotyczącego masek.

Źródło: Yahoo News

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close