Netflix będzie oferował… gry mobilne dla subskrybentów
Netflix będzie oferować gry mobilne
Netflix potwierdził, że będzie zawierał gry wideo w ramach pakietów abonamentowych bez dodatkowych kosztów. W liście do inwestorów przekazano, że firma jest na wczesnym etapie ekspansji na gry, a te na urządzenia mobilne zostaną dodane do platformy jako pierwsze.
Nadszedł właściwy czas, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasi członkowie cenią gry.
– napisano.
Jednak akcje Netflix spadły w handlu po godzinach po tym, jak nie udało im się osiągnąć celu związanego z subskrypcjami. Kalifornijska firma podała, że spodziewa się pozyskania 3,5 miliona nowych klientów w ciągu trzech miesięcy do końca września, czyli mniej niż szacowane przez analityków 5,86 miliona subskrybentów.
Covid stworzył pewną nierówność w naszym wzroście członkostwa (wyższy wzrost w 2020 r., wolniejszy wzrost w tym roku). Nadal koncentrujemy się na ulepszaniu naszych usług dla naszych członków i dostarczaniu im najlepszych historii z całego świata.
– napisano w ostatniej aktualizacji finansowej.
Obecnie Netflix liczy łącznie ponad 209 milionów opłaconych członków, po tym jak wzrosła liczba rejestracji, gdy konsumenci spędzali więcej czasu w domu podczas blokad związanych z koronawirusem.
Przy zataczaniu cyklu, Stonoga przegrał w kasie 200 kafli z fundacji
Netflix musi konkurować
Jednak pandemia okazała się dla Netflix mieczem obosiecznym, ponieważ zakłóciła produkcję niektórych dużych tytułów.
Covid i jego warianty utrudniają przewidywanie przyszłości, ale biorąc pod uwagę, że dotychczasowe produkcje w dużej mierze działają płynnie, jesteśmy optymistami.
– przekazano, wskazując na nowe sezony seriali „Sex Education” i „Never Have I Ever”.
Pomimo nadchodzącego spowolnienia, w ciągu trzech miesięcy do końca czerwca przychody firmy Netflix wyniosły o 7,3 mld dolarów – o 19% więcej niż rok wcześniej. Zyski spadły do 1,35 miliarda dolarów w porównaniu z 1,7 miliarda dolarów w poprzednim kwartale, powołując się na dodatkowe inwestycje w ulepszanie aplikacji i treści nieanglojęzycznych.
Netflix przekazał, że nadal wkłada więcej pieniędzy w produkcję i chce „zwiększyć nasz udział czasu ekranowego w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie”. Biorąc pod uwagę, że firma ma do czynienia z coraz większą konkurencją ze strony nowych serwisów streamingowych wchodzących na rynek, takich jak Disney+ czy Amazon Prime, gry mogą zapewnić Netflixowi wyjątkową ofertę, opierając się na wysiłkach takich jak interaktywny odcinek Black Mirror zatytułowany „Bandersnatch”.
Firma będzie musiała poświęcić znaczne zasoby, w tym czas i inwestycje, bez gwarancji sukcesu. Z pewnością jest to gra długoterminowa, ponieważ Netflix musi mocno myśleć o utrzymaniu i zaangażowaniu.
– stwierdził niezależny analityk telekomunikacyjny Paolo Pescatore.
Netflix ogłosił niedawno szereg posunięć, które mają pomóc w transformacji, takich jak zatrudnienie Mike’a Verdu, który pracował dla firmy zajmującej się grami Electronic Arts (EA) jako wiceprezesa ds. rozwoju gier, a także podobno rozszerzenie umowy z Bridgerton twórca Shonda Rhimes, aby uwzględnić gry.
Źródło: BBC