Kultura i sztukaMediaŚwiatTechnologie

Netflix będzie oferował… gry mobilne dla subskrybentów

Netflix będzie oferować gry mobilne

Netflix potwierdził, że będzie zawierał gry wideo w ramach pakietów abonamentowych bez dodatkowych kosztów. W liście do inwestorów przekazano, że firma jest na wczesnym etapie ekspansji na gry, a te na urządzenia mobilne zostaną dodane do platformy jako pierwsze.

Nadszedł właściwy czas, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasi członkowie cenią gry.

– napisano.

Jednak akcje Netflix spadły w handlu po godzinach po tym, jak nie udało im się osiągnąć celu związanego z subskrypcjami. Kalifornijska firma podała, że ​​spodziewa się pozyskania 3,5 miliona nowych klientów w ciągu trzech miesięcy do końca września, czyli mniej niż szacowane przez analityków 5,86 miliona subskrybentów.

Covid stworzył pewną nierówność w naszym wzroście członkostwa (wyższy wzrost w 2020 r., wolniejszy wzrost w tym roku). Nadal koncentrujemy się na ulepszaniu naszych usług dla naszych członków i dostarczaniu im najlepszych historii z całego świata.

– napisano w ostatniej aktualizacji finansowej.

Obecnie Netflix liczy łącznie ponad 209 milionów opłaconych członków, po tym jak wzrosła liczba rejestracji, gdy konsumenci spędzali więcej czasu w domu podczas blokad związanych z koronawirusem.

Przy zataczaniu cyklu, Stonoga przegrał w kasie 200 kafli z fundacji

Netflix musi konkurować

Jednak pandemia okazała się dla Netflix mieczem obosiecznym, ponieważ zakłóciła produkcję niektórych dużych tytułów.

Covid i jego warianty utrudniają przewidywanie przyszłości, ale biorąc pod uwagę, że dotychczasowe produkcje w dużej mierze działają płynnie, jesteśmy optymistami.

– przekazano, wskazując na nowe sezony seriali „Sex Education” i „Never Have I Ever”.

Pomimo nadchodzącego spowolnienia, w ciągu trzech miesięcy do końca czerwca przychody firmy Netflix wyniosły o 7,3 mld dolarów – o 19% więcej niż rok wcześniej. Zyski spadły do ​​1,35 miliarda dolarów w porównaniu z 1,7 miliarda dolarów w poprzednim kwartale, powołując się na dodatkowe inwestycje w ulepszanie aplikacji i treści nieanglojęzycznych.

Netflix przekazał, że nadal wkłada więcej pieniędzy w produkcję i chce „zwiększyć nasz udział czasu ekranowego w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie”. Biorąc pod uwagę, że firma ma do czynienia z coraz większą konkurencją ze strony nowych serwisów streamingowych wchodzących na rynek, takich jak Disney+ czy Amazon Prime, gry mogą zapewnić Netflixowi wyjątkową ofertę, opierając się na wysiłkach takich jak interaktywny odcinek Black Mirror zatytułowany „Bandersnatch”.

Firma będzie musiała poświęcić znaczne zasoby, w tym czas i inwestycje, bez gwarancji sukcesu. Z pewnością jest to gra długoterminowa, ponieważ Netflix musi mocno myśleć o utrzymaniu i zaangażowaniu.

– stwierdził niezależny analityk telekomunikacyjny Paolo Pescatore.

Netflix ogłosił niedawno szereg posunięć, które mają pomóc w transformacji, takich jak zatrudnienie Mike’a Verdu, który pracował dla firmy zajmującej się grami Electronic Arts (EA) jako wiceprezesa ds. rozwoju gier, a także podobno rozszerzenie umowy z Bridgerton twórca Shonda Rhimes, aby uwzględnić gry.

Źródło: BBC

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close