InwestycjeKultura i sztukaMarketingMediaPaństwoPolskaTechnologieTelekomunikacja

Cyfrowy Polsat i Ipla zostaną zastąpione przez Polsat Box

Polsat Box zastąpi Cyfrowy Polsat i Iplę

W wyniku rebrandingu marek Grupy Polsat Plus z rynku znikną nazwy Cyfrowy Polsat, Cyfrowy Polsat GO i Ipla. Zostaną one zastąpione odpowiednio przez Polsat Box, Polsat Box GO i Polsat GO.

Wiemy, że [klienci — przyp. red.] chcą mieć wybór i możliwość dostępu do swoich kanałów tv, filmów, seriali, wydarzeń sportowych, kiedy, jak, gdzie i w jakikolwiek sposób chcą – czy na telewizorze poprzez antenę satelitarną czy może coraz częściej przez internet. I to wszystko gromadzi w sobie nasza nowa marka Polsat Box.

– uzasadniał prezes Grupy Polsat Plus Mirosław Błaszczyk, w liście do pracowników.

Marka Polsat Box wraz z hasłem „Wybierz swoje wszystko” została zgłoszona przez firmę do Urzędu Patentowego RP już w połowie czerwca. Ma kilka wariantów: w układzie pionowym i poziomym oraz na białym i granatowym tle.

Fot. Polsat

Z kolei platformy internetowe Cyfrowy Polsat GO (dostępna od kilku lat dla abonentów Cyfrowego Polsatu) i Ipla, zostaną zastąpione przez dwie nowe usługi: Polsat Box GO i Polsat GO. Pierwsza będzie platformą odpłatną oferującą w różnych pakietach treści (w tym ponad 100 stacji telewizyjnych) od Telewizji Polsat i nadawców zewnętrznych. Natomiast na Polsat GO będą dostępne bezpłatnie treści wyłącznie od Polsatu.

Olimpijka Katarzyna Zillmann dokonała coming-outu na antenie TVP

Rebranding Polsatu

Polsat Box to nie jedyna zmiana. Przypomnijmy, że Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. Nowe logotypy ,,zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez widzów i klientów”. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.

Od teraz holding Zygmunta Solorza w komunikacji korporacyjnej będzie teraz posługiwał się głównie nazwą Grupa Polsat Plus, a hasłem głównym będzie „Dla każdego. Wszędzie”. Nowe logotypy podzieliły internautów. Zwracają uwagę, że grupie faktycznie przyda się odświeżenie i rebranding, ale samo wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Zmiany identyfikacji wizualnej na tak dużym poziomie to dość odważny krok, ale same logotypy są zwyczajnie przeciętne i brakuje im oryginalności. Wielu komentujących zwraca również uwagę, że nowe logo Plusa przypomina logo Spotify.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close