Netflix wprowadza obowiązek szczepień dla pracowników i aktorów
Netflix wprowadza obowiązek szczepień
Netflix ma wprowadzić obowiązek szczepień przeciwko Covid-19 dla kluczowej obsady i ekipy w amerykańskich produkcjach telewizyjnych i filmowych. Według doniesień, firma będzie wymagać, aby personel „strefy A” – aktorzy i ekipa w bliskim kontakcie z nimi – musi dostać szczepionkę. Inne firmy, takie jak Google, powiedziały, że pracownicy muszą zostać zaszczepieni przed powrotem do biura. Polityka obowiązkowych szczepień rozpocznie się w amerykańskich oddziałach, a następnie zostanie wprowadzona na całym świecie dla 144 000 pracowników.
Netflix wdrożył ten ruch po niedawnym uzgodnieniu nowych standardów między hollywoodzkimi związkami zawodowymi i studiami, które umożliwiłyby firmom wdrożenie obowiązkowych zasad szczepień dla kluczowych członków obsady i załogi. Aktor Sean Penn chce jednak, aby polityka została rozszerzona na wszystkich członków produkcji, a nie tylko tych zaklasyfikowanych do „strefy A”. Niedawno powiedział, że nie wróci do pracy nad dramatem Gaslit, który jest wspierany przez studio NBC Universal, chyba że wszyscy z obsady i ekipa się zaszczepią.
Netflix robi krok po tym, jak amerykańska Organizacja ds. kontroli i zapobiegania chorobom ogłosiła na początku tego tygodnia, że maski ponownie będą musiały być noszone w pomieszczeniach nawet przez osoby, które zostały w pełni zaszczepione. Wynika to z gwałtownego wzrostu przypadków ze względu na rozprzestrzenianie się wysoce zaraźliwego wariantu Delta.
Cyfrowy Polsat i Ipla zostaną zastąpione przez Polsat Box
Netflix będzie oferować gry mobilne
Netflix potwierdził, że będzie zawierał gry wideo w ramach pakietów abonamentowych bez dodatkowych kosztów. W liście do inwestorów przekazano, że firma jest na wczesnym etapie ekspansji na gry, a te na urządzenia mobilne zostaną dodane do platformy jako pierwsze.
Nadszedł właściwy czas, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasi członkowie cenią gry.
– napisano.
Jednak akcje Netflix spadły w handlu po godzinach po tym, jak nie udało im się osiągnąć celu związanego z subskrypcjami. Kalifornijska firma podała, że spodziewa się pozyskania 3,5 miliona nowych klientów w ciągu trzech miesięcy do końca września, czyli mniej niż szacowane przez analityków 5,86 miliona subskrybentów.
Covid stworzył pewną nierówność w naszym wzroście członkostwa (wyższy wzrost w 2020 r., wolniejszy wzrost w tym roku). Nadal koncentrujemy się na ulepszaniu naszych usług dla naszych członków i dostarczaniu im najlepszych historii z całego świata.
– napisano w ostatniej aktualizacji finansowej.
Obecnie Netflix liczy łącznie ponad 209 milionów opłaconych członków, po tym jak wzrosła liczba rejestracji, gdy konsumenci spędzali więcej czasu w domu podczas blokad związanych z koronawirusem.
Źródło: BBC