GastronomiaHandelMarketing

Doctor Brew przeleje 10 zł za każdy hejterski wpis na wsparcie gejów

10 zł za każdy hejterski komentarz na swoim profilu.

Browar Doctor Brew opublikował ostatnio fotografię promującą nowe piwo Summer Ale. I wszystko pewnie obiłoby się bez echa, gdyby nie fakt, że zatrudnił do niej dwóch homoseksualistów. Ilość hejterskich komentarzy przerosła jednak samych adminów. Teraz jednak dzięki ich decyzji hejt zamieni się w coś dobrego, a sami hejterzy zostali całkowicie ośmieszeni.

Tysiące negatywnych komentarzy pojawiło się pod zdjęciem marki Doctor Brew. Główną “winą” firmy było to, że starała się w końcu przełamać tabu w naszym kraju. Wielu Polaków uznało jednak, że “promocja homoseksualizmu” nie ma miejsca w kraju nad Wisłą, dlatego niczym dumni patrioci spod spożywczaka, bronili zaparcie swoich ważnych wartości.

Źródło: doctor brew

Andrzej Piaseczny dokonał coming-outu! Śpiewa o miłości do mężczyzny

Wszystko dlatego, że zdjęcie zostało dodatkowo podpisane:

Gdy mówią Ci, jak masz kochać – Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość.

Pod postem zalęgło się setki, jak nie tysiące komentarzy od zbulwersowanej gawiedzi, która stwierdziła, że geje przecież “nie mogą kochać”. A dlaczego nie? Bo to grzech, bo to niepolskie, bo to w zasadzie złe, a na pewno “obrzydliwe”. Tak przekonywali przynajmniej ludzie, dla których homofobia jest chlebem powszednim.

Tymczasem marketingowcy z Doctor Brew wpadli na nomen omen – genialny pomysł, który jeszcze bardziej wpłynął na rozpoznawalność marki. I choć wielu internautów stwierdziło, że “nie kupi już więcej tego piwa” (choć zapewne pierwszy raz o nim usłyszeli), to browar uznał, że przeleje 10 zł za każdy hejterski komentarz na swoim profilu. Pieniądze trafią do organizacji Kampania Przeciw Homofobii.

Ironicznie reklamowany napój został podpisany hasłem “Piwo, które przełamuje schematy“. Najwidoczniej Polacy jeszcze nie byli gotowi na złamanie tego schematu. Niestety niewielkim pocieszeniem jest fakt, że tak wiele brakuje w naszym kraju do zwykłej tolerancji wobec mniejszości seksualnych. Trzeba jednak przyznać, że reklama wpłynęła na rozpoznawalność marki i jej zasięgi. A to dla firmy jest jednak jednym z najważniejszych kryteriów dla udanej kampanii reklamowej.

Źródło: Marketing przy kawie

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close