Bez kategoriiHandelKultura i sztukaMarketingMedia

Doctor Brew zebrał z hejtu 30 tys. zł. na Kampanię Przeciwko Homofobii

Browar Doctor Brew, który ostatnio spotkał się z hejtem przez “promocję homoseksualizmu”, przekazał aż 30 tysięcy złotych na organizację Kampania Przeciwko Homofobii. To wynik akcji, którą firma wymyśliła, aby walczyć krytykę na swoim portalu i trzeba przyznać, że wyszło lepiej, niż można było się spodziewać.

Jeszcze tydzień temu pod postem udostępnionym przez browar Doctor Brew zaroiło się od bardzo krytycznych komentarzy. Wszystko dlatego, że firma zdecydowała się pokazać fotografię dwóch całujących się mężczyzn z podpisem, które wywołało dużo “kontrowersji”. Wszystko dlatego, że kampania promowała piwo Summer Ale, które “przełamuje schematy”.

Doctor Brew przeleje 10 zł za każdy hejterski wpis na wsparcie gejów

Niestety nikt nie mógł spodziewać się, jak wiele jadu i hejtu wypłynie tyle szamba w komentarzach. Na szczęście kryzysową sytuację opanowali przedstawiciele Doctor Brew, którzy przekazali na Facebooku, że każdy hejterski komentarz to 10 zł na organizację Kampania Przeciwko Homofobii. Jak przekazał Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew:

Tym postem wzbudziliśmy ogromną spiralę nienawiści, spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To jest obrzydliwe i się z tym nie zgadzamy. To jest niemożliwe, jak jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości, wolności życia na własnych zasadach. Nie zgadzamy się z tym, chcemy przekuć ten hejt w coś dobrego. Za każdy hejterski komentarz pod tym postem płacimy 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii.

Źródło: Doctor Brew

Jak się szybko okazało, pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, bo jak stwierdzili raptem kilka dni później:

Drodzy, liczyliśmy, liczyliśmy te wszystkie hejty i… stwierdziliśmy, że się przeliczyliśmy! Przeliczyliśmy w liczbie pozytywnych komentarzy, które zalały nasz profil. Dlatego postanowiliśmy się nie rozdrabniać i przekazać 10 zł za każdy komentarz pod postem. Dało nam to okrągłe 30 000 złotych na Kampanię Przeciw Homofobii.

W koordynację działań była zaangażowana agencja Labcon, która wcześniej odpowiadała między innymi za realizację kampanii reklamowej  “Z Buntu Najlepsze”
Źródło: Wirtualne Media
Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close