Kultura i sztukaMarketingMediaPolska

Brytyjski raper i Gwiazdor TikToka Pat, promuje Polskę piwem Tyskie

Pat, czyli Patryk Wójcik to Brytyjczyk polskiego pochodzenia, który od dziecka żyje w Anglii. Jest także raperem, który ostatnio zasłynął piosenką o piwie Tyskie i nie wziął za to ani grosza. Browar ustosunkował się do piosenki, która de facto — nie była konsultowana z tą firmą. Mimo to w rozmowie z portalem Wirtualne Media firma przyznaje, że “przygląda się reakcjom internautów”.

Pat, to brytyjski raper urodzony w Piekarach Śląskich, który w wieku siedmiu lat wyprowadził się wraz z rodziną do Bedford. W swoim nowym kawałku opowiada o różnicach pomiędzy Polską a Wielką Brytanią, ponieważ doskonale zdaje sobie sprawę o dzielących barierach, jak i cechach wspólnych obydwu narodów.
W teledysku pokazuje swoje rodzinne miasto, w którym pojawił się po raz pierwszy od czasu przeprowadzki.

Raper Sobel obrażał ze sceny byłą partnerkę. A wcześniej ją zdradził

Jak Patryk “Pat” Wójcik sam przekonuje:

Tyskie to utwór o kulturze, który pokazuje dwie strony mojej tożsamości – polską i angielską. Chciałem napisać numer, który odda to, jak się czułem w momencie pisania. To piosenka o głębokim myśleniu i wspominaniu przeszłości oraz patrzeniu w przyszłość. „Na ławeczce Tyskie piję” to tekst, który przedstawia polski stosunek do życia i jest o zagłębieniu się w swoje myśli, kontemplacji otoczenia i traktowaniu życia jako podróży.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Pat (@patrykwxjcik)

Brytyjski raper urodzony w Polsce reklamuje piwo Tyskie za darmo. Ma 1,3 mln followersów na TikToku

Sam utwór nie był konsultowany z browarem Tyskie, a firma nie uczestniczyła w produkcji materiału. Przekazała to Justyna Sztengreber, która wspiera rapera w komunikacji z mediami. W rozmowie z portalem Wirtualne Media, przekazała, że:

Wybrał markę Tyskie jako element kultury polskiej rozpoznawalny również w Wielkiej Brytanii i kojarzony z Polską.

Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie potwierdziła słowa Sztengreber. Jak przekazała Małgorzata Komańska, senior brand manager Tyskie, w rozmowie z portalem Wirtualne Media:

Widzieliśmy teledysk Pata do utworu “Tyskie” i przyglądamy się w sieci reakcjom, które wywołuje. Cieszy nas, że chociaż stworzony bez naszego udziału, utwór jest kwintesencją platformy komunikacyjnej marki Tyskie – “Przejdźmy na TY”. Śląskie korzenie rapera, nostalgiczny sposób pokazania Piekar Śląskich, wspólnego spędzania czasu, to również kontekst marki, która ma w Polsce długą historię i którą Polacy na emigracji darzą sentymentem. Tak jak internauci, trzymamy kciuki za pomyślny rozwój artystycznej kariery Pata i gratulujemy mu utworu, który może łączyć Polaków mieszkających w Polsce i poza nią, przywołując miłe wspomnienia i symbole rodzinnych stron.

Pat obecnie pracuje nad debiutancką EP-ką. Płyta ma pojawić się jeszcze w tym roku, a znajdą się na niej takie kawałki jak debiutancki “Kodak”, “White Air Forces”, czy właśnie “Tyskie”. Na portalu TikTok ma setki tysięcy wyświetleń udostępnionych filmów. Ponadto na platformie posiada ponad 1,3 mln obserwujących. Dzięki temu jest jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia we Wielkiej Brytanii.

Źródło: Wirtualne Media, Marketing przy Kawie

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close