Business lifestyleHandelInwestycjeKultura i sztukaMarketingMediaPolskaTechnologieTelekomunikacja

Halyna, chodź kabarety Plusa zobacz! Karolak się za babę przebrał!

Karolak w reklamie Plusa

Aktor Tomasz Karolak, znany głównie ze słabych polskich “komedii”, został twarzą kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej „Dodajemy wolności Ci” Plusa na Kartę. Karolak, który wcielił się w trzy role: Karola – głównego bohatera, jego żonę i teściową. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę chce w ten sposób zaprezentować historię “typowej” polskiej rodziny. Jak wyszło? Możecie ocenić sami:

Operator zapowiada już kolejne odsłony kampanii, a obecna realizowana jest w telewizji. Najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję Brain nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w “humorystyczny” sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w ofercie Plusa na Kartę. Spot, w którym występuje “przebrany za babe” Karolak, wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni.

W ostatnich kampaniach Plusa na Kartę, w “humorystycznych” skeczach oglądaliśmy artystę kabaretowego Igora Kwiatkowskiego (Kabaret Paranienormalni). Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Najnowszy film, w którym występuje Karolak, wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP. Postprodukcją zajęły się z kolei Televisor i Zstudio&Burza. Scenariusz tego “humorystycznego” spotu przygotowali Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak.

GUS: Rachmistrzowie spisowi ruszyli w teren! Jak nie dać się oszukać?

Karolak reklamuje fotowoltaikę

Sam Tomasz Karolak zdaje się być rozchwytywany przez agencje reklamowe. W maju wystąpił w kampanii Sunday Polska, producenta instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Akcja o charakterze wizerunkowym prowadzona jest pod hasłem „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”

Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na ,,czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka”. Karolak ,,w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca”.

Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny.

– mówi Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży w Sunday Polska.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close