TikTok wprowadzi dłuższe filmy! TikToki będą trwać aż 10 minut!

TikTok wydłuża czas filmów
TikTok testuje opcję publikowania dłuższych filmów wideo. O planach poinformował na swoim Twitterze ekspert ds. mediów społecznościowych Matt Navarra. Serwis umożliwi nagrywanie TikToków o długości nawet 5 minut. Z jego kolejnych wiadomości wynika, że platforma rozważa podniesienie limitu nawet do 10 minut.
Prześlij filmy o długości do 5 minut ze swojego urządzenia. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji TikTok, zanim wypróbujesz tę funkcję w swojej aplikacji lub na stronie tiktok.com.
– czytamy na screenie, który udostępnił Matt Navarra.
TikTok is testing a longer 5 minute video upload limit 🕺 🤳🏻 pic.twitter.com/qiRbJmHkma
— Matt Navarra (@MattNavarra) August 25, 2021
To już kolejny raz, kiedy TikTok zwiększa limit długości publikowanych video. W grudniu ubiegłego roku platforma podniosła go z jednej do maksymalne trzech minut.
TikTok uznany za najczęściej pobieraną aplikację 2020 roku
TikTok coraz atrakcyjniejszy?
TikTok jest platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, krajach nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio.
Dzięki dłuższym TikTokom, twórcy będą mogli tworzyć zupełnie nowe lub rozszerzone treści. Do tej pory popularne „story time” dzielone na 3-4 filmy, będą mogły zmieścić w jednym, krótkie fragmenty coverów piosenek będą zdecydowanie dłuższe, filmowe przepisy na dania bardziej szczegółowe, a ujęcia zabawnych, domowych zwierzaków nie będą musiały kończyć się tak szybko. To szansa na jeszcze bogatsze opowieści oraz lepszą rozrywkę na TikToku i koniec frustracji użytkowników zniechęconych długimi filmami dzielonymi na części. Bo nikt nie lubi tracić czasu na przewijanie nieinteresujących go treści, by w końcu dotrzeć do tej jednej serii rozpoczętego wątku.
– ocenia dla portalu Wirtualne Media Iwona Trzaska, head of content social media z agencji Valkea Media.
TikTok staje się coraz popularniejszy i powoli wypiera pozostałe platformy.
Jeśli youtuberzy skuszeni osławionym skuteczniejszym algorytmem i wyższym zaangażowaniem userów, skupią się głównie na TikToku, to przyciągną za sobą swoich fanów. A to dla platformy oznacza więcej użytkowników, zwiększenie oglądalności oraz wygraną w pojedynku z silną konkurencją. Ostatecznie również reklamodawcy, w ślad za twórcami, zmienią platformę, a to przyniesie TikTokowi lepszy zysk z reklam.
– dodaje ekspertka.
Źródło: Wirtualne Media