Starbucks boryka się z problemem niedoboru składników do napojów
Starbucks w USA nie ma składników
Starbucks w USA został dotknięty niedoborem dostaw, co oznacza, że niektóre napoje są niedostępne dla klientów. Sieć kawiarni przyznała, że ma „tymczasowe niedobory dostaw” takich produktów, jak mleko owsiane. Rzeczniczka Starbucks przeprosiła za wszelkie „niedogodności” napotykane przez klientów. Klienci kawiarni w USA, którzy otwierają aplikację firmy, również są obecnie witani wiadomością z przeprosinami za wszelkie braki.
Poszczególne produkty będą się różnić w zależności od rynku i sklepu, a niektóre sklepy będą doświadczać przestojów różnych produktów w tym samym czasie.
– powiedziała.
Sieć kawiarni nie podała, których jeszcze produktów – oprócz mleka owsianego – zabrakło. Jednak wewnętrzna notatka, do której dotarły media, sugeruje, że sieci brakuje aż 25 różnych produktów, w tym syropu z orzechów laskowych, torebki herbaty chai i zielonej mrożonej herbaty. Zwolennicy kawy Starbucks narzekają w mediach społecznościowych, że nie mogą zamówić swoich ulubionych napojów. Jeszcze inni powiedzieli, że zauważyli, że w ich lokalnych sklepach nie ma żadnego aromatu karmelowego ani lemoniady.
Anyone in Manhattan experiencing a whole bean coffee shortage at your neighborhood @Starbucks? All that's left is the dreaded "Veranda" blend at three locations near me. 😩
— Daniel Bennett (@DanielBennettNY) June 10, 2021
starbucks having a national shortage of about half the menu is what’s gonna push me over the edge this week
— ashley (@therealashL) June 9, 2021
He-Man powraca! Po 40 latach zobaczymy go na Netflixie
Niedobory dotykają nie tylko Starbucks
Niektórzy członkowie personelu twierdzą, że czują się sfrustrowani w związku z koniecznością wyjaśniania sytuacji klientom. Według pracowników Starbucks nie przewidział tak dużej liczby klientów powracających do kawiarni i restauracji, po łagodzeniu obostrzeń pandemicznych. Kawiarnia twierdzi jednak, że ma problemy z łańcuchem dostaw.
Tymczasowe niedobory dostaw, które występują w USA w przypadku niektórych produktów, można przypisać ograniczeniom łańcucha dostaw.
– przekazał Starbucks w komunikacie.
Na początku tego tygodnia Starbucks ogłosił, że klienci w USA będą mogli ponownie zacząć używać kubków wielokrotnego użytku, aby uzyskać zniżkę na napoje w kawiarniach należących do firmy. Firma z siedzibą w Seattle jest jedną z wielu firm w USA, które w ostatnich tygodniach borykają się z problemami z łańcuchem dostaw i brakiem pracowników.
Na przykład firma fast food Chick-Fil-A przyznała niedawno, że przez „ogólnobranżowe” niedobory musiała ograniczyć sosy do maczania, podczas gdy meksykańska sieć Chipotle podniosła ceny w swoim menu o 4%, aby zapłacić za podwyżki płac i rosnące koszty żywności.
Źródło: BBC