InwestycjeKultura i sztukaMarketingMediaPrawoŚwiat

Ozy Media kończy działalność po wybuchu afery z jej dyrektorem

Ozy Media kończy działalność

Amerykańska firma medialna Ozy Media ogłosiła, że ma zamknąć działalność w wyniku narastającego sporu dotyczącego jej praktyk biznesowych.

Z ciężkim sercem musimy dziś ogłosić, że zamykamy drzwi Ozy.

– napisano w oświadczeniu.

To następstwo raportów, że dyrektor operacyjny Ozy oszukał potencjalnych inwestorów podczas telekonferencji i jest teraz badany przez FBI. Niektórzy główni reklamodawcy zerwali współpracę z firmą. Prezes firmy Marc Lasry i była dziennikarka BBC Katty Kay również zrezygnowali.

W innym zwrocie Sharon Osborne, żona gwiazdy rocka Ozzy’ego Osbourne’a, twierdziła, że ​​dyrektor generalny firmy, Carlos Watson, fałszywie twierdził, że para zainwestowała w biznes. Watson przedstawił twierdzenia w wywiadzie telewizyjnym dla nadawcy CNBC w 2019 roku po rozstrzygnięciu sporu o znak towarowy z parą. Sharon Osbourne powiedziała CNBC w czwartek:

Ten facet jest największym shysterem, jakiego w życiu widziałem.

Prezydent Filipin Rodrigo Duterte ogłasza odejście z polityki

Skandal z zamknięciem Ozy Media

Ozy Media, które zostało uruchomione w Kalifornii w 2013 roku, produkuje lewicowe podcasty, seriale telewizyjne i wydarzenia, a za swoją pracę zdobyło nagrodę Emmy. W zeszły weekend New York Times poinformował, że jego współzałożyciel i dyrektor operacyjny, Samir Rao, podszywał się pod starszego lidera YouTube podczas telekonferencji z Goldman Sachs w lutym. W tym momencie bank inwestycyjny rozważał zainwestowanie 40 milionów dolarów w firmę medialną.

Według „Timesa” inwestorzy zdali sobie sprawę, że coś jest nie tak i umowa nie doszła do skutku. Watson od tego czasu przeprosił i powiedział, że Rao cierpiał w tym czasie na „kryzys zdrowia psychicznego”. Jednak w obliczu rosnącej kontroli firmy, powiedział w tym tygodniu, że rozpoczął wewnętrzne śledztwo, a Rao wziął urlop.

W czwartek prezes Marc Lasry, właściciel drużyny koszykarskiej NBA Milwaukee Bucks, ustąpił po zaledwie trzech tygodniach ze stanowiska przewodniczącego. Dodał, że pozostaje inwestorem w Ozy Media. Tego samego dnia doniesiono, że główni reklamodawcy wycofują swoje kampanie reklamowe z Ozy.

Wstrzymujemy nasze reklamy, podczas gdy Ozy Media zajmuje się obecnymi wyzwaniami biznesowymi.

– przekazał Ford.

Z kolei amerykańska firma usług bankowych Ally Financial powiedziała, że ​​jej relacje z firmą zostały wstrzymane „w świetle ostatnich wydarzeń”.

Źródło: BBC

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close