Ekipa teraz sprzedaje… oranżadę. Co będzie następne?
Napoje Ekipa już w sprzedaży
Do sklepów trafiły pierwsze partie oranżady marki Koral Ekipa, produkowane przez firmę Krynica Vitamin. Napoje Ekipy to limitowana edycja oranżady gazowanej o smaku cytrynowym i truskawkowym. Napoje oferowane będą w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych – każda z nich smakowo i graficznie nawiązuje do lodów Koral-Ekipa.
Cieszymy się, że kolejny wspólny projekt, który tworzymy z Ekipą ma szczęśliwy finał, a napoje można już znaleźć na sklepowych półkach. Teraz smaki, które jako lody pokochała młodzież będą dostępne w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami – zrobimy wszystko, aby napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim smakiem naszych konsumentów. Zapraszamy do sklepów.
– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Napoje będą dostępne zarówno w popularnych sieciach handlowych, jak i w niezależnych punktach sprzedaży. Producentem napojów Ekipy jest Krynica Vitamin, dystrybucją oraz reklamą B2B zajmuje się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa. Jak podaje w komunikacie prasowym Koral, na powstanie nowego napoju ogromny wpływ miała niespotykana popularność lodów Koral – Ekipa, które stały się nie tylko najlepiej sprzedającą się nowością w przeszło 40-letniej historii firmy – wyprzedzając o ponad 300% pozostałe nowości, ale i najlepiej sprzedającymi się lodami na patyku w sezonie 2021.
Lody, zeszyty… co następne?
Lody Ekipy Friza trafiły do sklepów w marcu tego roku i z miejsca stały się hitem sprzedażowym. Lody pojawiły się w sklepach Lidl i Biedronka, a internet obiegły nagrania wideo pokazujące walkę klientów przy sklepowych lodówkach. Koral przyznał, że popyt na lody Ekipa był tak duży, że musieli uruchomić dodatkową linię produkcyjną. Dzięki temu wytwarzano aż milion lodów Ekipy na dobę.
Od początku wiedzieliśmy, że chcemy pracować z Ekipą, bo tylko oni w tej chwili potrafią stworzyć coś tak wyjątkowego – utrzymywać doskonałe liczby wyświetleń na YouTube, docierać do milionów fanów na Instagramie, stworzyć własną linię ubrań i wypromować ją z takim sukcesem. No i oczywiście być na ustach całej Polski – od magazynu Forbes, przez program Kuby Wojewódzkiego, do setek fanpage’y i rozmów na ulicy. Dla mnie są na ten moment absolutnym numerem jeden i tylko z nimi mogliśmy związać najlepszą markę lodów w Polsce.
– komentował Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
Ponad trzy czwarte asortymentu dostępnego w wybranych placówkach została sprzedana już pierwszego dnia. Biedronka poinformowała, że pierwszy klient kupił lody Ekipy w dniu ich dostawy 20 minut po północy w sklepie w Krakowie, a średnio klienci na jednym paragonie kupowali 6 lodów. Z kolei Lidl przekazał, że średnia sprzedaż lodów Ekipa to 154 lody w ciągu minuty, czyli 2,57 loda w ciągu sekundy.
Na rynek trafiły również zeszyty sygnowane logiem Ekipy w formacie A5 w 12 wzorach graficznych oraz zeszyty A4 w 4 wzorach graficznych. Producentem zeszytów jest firma Herlitz, która nawiązała z Ekipą Friza współpracę w lipcu tego roku. Według zapowiedzi, w okresie kompletowania wyprawki szkolnej (sierpień-wrzesień), na rynek trafi 6-7 mln sztuk produktów z logo Ekipy. Złożą się na to: zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4.
Źródło: Wirtualne Media