Biznesowi celebryciKultura i sztukaMarketingMedia

Netflix anulował animowany serial “Pearl” Meghan Markle

Netflix anulował serial animowany Meghan Markle

Netflix w ramach cięcia kosztów anulował prace nad serialem animowanym “Pearl”, stworzonym przez Meghan Markle. Zapowiedziany w zeszłym roku serial jest jednym z kilku projektów porzuconych przez giganta streamingowego. W zeszłym miesiącu Netflix ujawnił gwałtowny spadek liczby abonentów i ostrzegł, że kolejne miliony osób zamierzają zrezygnować z usługi. Wartość rynkowa firmy spadła o ponad 50 mld dolarów, a eksperci ostrzegli, że czeka ją walka o powrót na właściwe tory.

Archewell Productions, firma założona przez księcia i księżną Sussex, ogłosiła w zeszłym roku, że Meghan będzie producentem wykonawczym serialu “Pearl”. Serial miał skupiać się na przygodach 12-letniej dziewczynki, która inspiruje się wpływowymi kobietami z historii. Netflix potwierdził jednak, że nadal będzie pracował nad wieloma projektami z Archewell Productions, w tym nad serialem dokumentalnym Heart of Invictus. Serial skupi się na sportowcach rywalizujących w Invictus Games dla rannych weteranów, imprezie założonej przez księcia Harry’ego, w Hadze w 2022 roku.

Czytaj też: Netflix traci subskrybentów po raz pierwszy od ponad dekady

Netflix traci widzów

Netflix poinformował również, że nie zdecyduje się na kontynuację dwóch animowanych seriali dla dzieci: Dino Daycare oraz Boons and Curses. W kwietniu Netflix ogłosił, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku łączna liczba abonentów spadła o 200 tys. Netflix ostrzegł również, że w ciągu trzech miesięcy do lipca z serwisu zrezygnuje prawdopodobnie około dwóch milionów użytkowników.

Niektórzy analitycy ostrzegli, że po okresie bardzo silnej ekspansji w czasie pandemii, firmie skończyły się proste sposoby na rozwój biznesu. Niektórzy uważają, że jest zbyt wiele treści do wyboru w obliczu lawiny konkurencji ze strony takich rywali, jak Disney i Amazon. Ostatnim razem, gdy firma straciła członków w kwartale, był październik 2011 r. Netflix nadal może jednak pochwalić się ponad 220 milionami abonentów na całym świecie. Akcje firmy spadły o ponad 20% w godzinach popołudniowych w Nowym Jorku po ogłoszeniu tej informacji, usuwając ponad 30 miliardów dolarów z wyceny rynkowej firmy.

Czytaj też: Netflix nie spełnił oczekiwań inwestorów. Słaba prognoza na I kwartał 2022 roku

Źródło: BBC

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close