Powstanie prawdziwy Squid Game. Netflix już szuka uczestników
Netflix planuje prawdziwy Squid Game
Netflix rekrutuje uczestników do telewizyjnego reality show inspirowanego swoim najpopularniejszym serialem Squid Game. Stawką nie będzie jednak życie lub śmierć, jak przedstawiono to w południowokoreańskim dramacie dystopijnym. Zamiast tego 456 rekrutów z całego świata weźmie udział w grach, w których “najgorszym losem jest powrót do domu z pustymi rękami”, czyli przegranie nagrody w wysokości 4,56 mln dolarów. Platforma ogłosiła, że nowa 10-odcinkowa seria – Squid Game: The Challenge – będzie oferował “największą obsadę i największe nagrody pieniężne w historii reality show”.
Podczas gdy gracze będą rywalizować w serii gier inspirowanych oryginalnym programem, ich strategie, sojusze i charaktery zostaną wystawione na próbę, gdy konkurenci wokół nich będą eliminowani.
– dodano.
Uczestnicy muszą mieć co najmniej 21 lat. Muszą mówić po angielsku i być dyspozycyjni przez maksymalnie 4 tygodnie na początku 2023 roku w celu nakręcenia programu. Liczba 456 uczestników to ukłon w stronę fikcyjnego serialu, w którym występuje taka sama liczba graczy, a jego główny bohater Squid Game: The Challenge nazywany jest Graczem 456.
I don't think I've ever seen the moral stance of a show so completely misunderstood by the general public like Squid Game has been https://t.co/VX7uEeSAGD
— GENE! (@genegoldstein) June 14, 2022
Czytaj też: Oszuści, którzy stworzyli Squid Game Token, uciekli z 2,1 mln dolarów
Netflix walczy o widzów
Południowokoreański serial opowiada historię zadłużonych ludzi, którzy rywalizują o ogromną nagrodę pieniężną w śmiertelnie niebezpiecznej serii gier dla dzieci. Na początku tygodnia Netflix potwierdził również, że popularny serial otrzyma drugi sezon. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery serial ten obejrzało 111 milionów użytkowników. Reżyser, scenarzysta i producent wykonawczy Hwang Dong-hyuk przekazał w poniedziałek w oświadczeniu:
12 lat zajęło nam powołanie do życia pierwszego sezonu Squid Game w zeszłym roku. Ale wystarczyło 12 dni, aby Squid Game stał się najpopularniejszym serialem Netflixa w historii.
Netflix zmaga się z silną konkurencją ze strony rywali w dziedzinie streamingu, ale jego finanse zostały również uderzone po tym, jak platforma podniosła ceny i opuściła Rosję. W kwietniu firma ujawniła gwałtowny spadek liczby subskrybentów i ostrzegła, że kolejne miliony osób zamierzają zrezygnować z usługi strumieniowej. To spowodowało spadek wartości rynkowej firmy o ponad 50 mld dolarów, a eksperci ostrzegli, że czeka ją ciężka walka o powrót na właściwe tory.
Czytaj też: Netflix nie spełnił oczekiwań inwestorów. Słaba prognoza na I kwartał 2022 roku
Źródło: BBC