Wystartowała czwarta odsłona kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca – „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią”

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.
#DobryKierowca – start kampanii
W najnowszej odsłonie kampanii występują najmłodsi eko-doradcy oraz Robert Kubica główny ambasador całego cyklu #DobryKierowca. Odkrywają oni świat ekologii i pokazują, że każdy z nas może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego, w którym żyjemy, świadomie wybierając właściwe produkty i usługi. W kampanii przedstawiono przykłady z ekologicznej oferty stacji ORLEN oraz działania wspierające przyjazne planecie zachowania klientów.
Zobacz także: PKN ORLEN inwestuje w gospodarkę obiegu zamkniętego w Płocku
Na stacjach paliw ORLEN duża gama produktów oferowana jest w opakowaniach jednomateriałowych, łatwych do recyklingu, a plastikowe słomki zostały zastąpione papierowymi. Dostępne są też czterokomorowe kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów oraz ich recykling. Kierowcy są zachęcani do korzystania z myjni automatycznych zamiast ręcznego mycia pojazdu. Taki wybór to znaczna oszczędność wody, która po oczyszczeniu jest ponownie wykorzystywana, a zastosowane środki myjące są biodegradowalne i ulegają pełnemu rozkładowi w ciągu 28 dni.
Zobacz także: Polski przemysł zaskakuje. Tym razem w branży motoryzacyjnej
Kampania #DobryKierowca „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią” jest obecna w telewizji, radiu, a także w prasie oraz Internecie i potrwa do 30 listopada br. Za przygotowanie produkcyjne spotów i kreacje odpowiedzialna była agencja reklamowa City z Krakowa.
Londyńskie Muzeum zwróci Zimbabwe czaszki ich bohaterów narodowych