Trwa rebranding stacji paliw na Węgrzech i Słowacji

Grupa ORLEN rozpoczyna rebranding 79 stacji paliw na Węgrzech, funkcjonujących obecnie pod marką Lukoil. Ponadto koncern nabędzie do połowy 2024 roku 103 kolejne stacje paliw zlokalizowane na Słowacji i Węgrzech.
Rebranding stacji paliw na Węgrzech
Wejście Grupy ORLEN na rynek węgierski oraz pozyskanie kolejnych stacji na Słowacji to efekt fuzji PKN ORLEN i Grupy LOTOS. Zgodnie ze strategią, do 2030 roku koncern będzie posiadał 3,5 tys. stacji pod marką ORLEN na co najmniej sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a udział stacji zagranicznych w całej sieci sprzedaży ma wzrosnąć z 37 proc. do 45 proc.
Zobacz także: Pierwszy w Polsce program dla akcjonariuszy indywidualnych jest dalej rozwijany
Koncern, w wyniku realizacji środków zaradczych związanych z przejęciem Grupy LOTOS, z początkiem grudnia br. stał się właścicielem 79 stacji na Węgrzech, na których logo Lukoil zostało zastąpione marką ORLEN. W kolejnym etapie stacje będą dostosowywane do standardów sieci ORLEN.
Grupa ORLEN w ramach umowy z Grupą MOL docelowo przejmie 143 stacje na Węgrzech i 39 stacji na Słowacji. Przejęcie i rebranding pozostałych 64 stacji na Węgrzech będzie sukcesywnie realizowany do połowy 2024 roku.
Zobacz także: Międzynarodowa grupa logistyczna otwiera nowy oddział w Warszawie
Równolegle będzie toczył się rebranding 39 stacji paliw na Słowacji, który zakończy się w połowie 2023 r. W efekcie marka ORLEN będzie obecna w sześciu krajach europejskich, gdzie kierowcy będą mogli zatankować na stacjach sieci ORLEN.
Po finalizacji transakcji koncern będzie posiadał łącznie na Węgrzech i Słowacji ponad 230 stacji. Grupa ORLEN będzie jednym z czterech największych graczy na obu rynkach.
Foliarz Alex Jones ogłosił upadłość. Nie zapłaci za swoje kłamstwa?