InwestycjeKultura i sztukaMarketingMediaPolskaŚwiatTechnologie

Disney+ wejdzie do Polski! W końcu znamy oficjalną datę!

Disney+ wejdzie do Polski

Wiemy już kiedy Disney+ pojawi się w Polsce. Podczas konferencji wynikowej za trzeci kwartał roku finansowego 2021 koncern podał oficjalną datę wejścia platformy na polski rynek. Szef Disneya, Bob Chapek, podał, że platforma wystartuje w naszym regionie Europy latem 2022 roku. Chapek wyjaśnił, że opóźnienie spowodowane jest między innymi skutkami pandemii.

Przesunęliśmy datę premiery z końca 2021 r. na lato 2022 r., głównie po to, aby umożliwić rozszerzenie zasięgu, który obejmie część Bliskiego Wschodu i Afryki Południowej.

– wyjaśnia prezes.

Informację potwierdziła również Marta Szafrańska, odpowiedzialna za komunikację Disneya w naszym regionie.

Z przyjemnością potwierdzamy, że Disney+ zadebiutuje w Polsce latem 2022 roku. Doceniamy cierpliwość fanów oczekujących wejścia Disney+ i dokładamy wszelkich starań aby wprowadzić do krajów Europy Środkowej i Wschodniej najwyższej jakości serwis.

– czytamy w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualne Media.

Pod koniec października tego roku platforma pojawi się w całej Japonii, a w połowie listopada jej zasięg zostanie rozszerzony na dodatkowe rynki APEC, w tym Koreę Południową, Tajwan i Hong Kong.

Scarlett Johansson pozywa Disneya za transmisję Black Widow

Disney+ z bogatą ofertą

Koncern spodziewa się dalszych sukcesów, a pomóc ma w tym bogata biblioteka treści. Serwis ma w swojej bibliotece seriale, firmy i programy wyprodukowane przez Walt Disney Studios i Walt Disney Television oraz tytuły pod markami Marvel, National Geographic, Pixar i Star Wars.

Disney+ wzbogacił się również o nową platformę STAR, na której widzowie znajdą mnóstwo treści pochodzących od przejętej przez Disneya firmy FOX. W usłudze Star większość oferty stanowią produkcje ABC, 20th Century Studios, Searchlight czy FX. Oferta zróżnicowana jest w zależności od kraju i osobno jej koszt wynosić będzie około 8,99 euro. Dla obecnych subskrybentów cena nie wzrośnie od razu.

Wraz ze startem STAR, w Disney+ pojawiło się więcej filmów i seriali o wyższej kategorii wiekowej, także R (dla dorosłych). Wśród ciekawszych produkcji widzowie znajdą antologię Obcego, filmy z serii Szklana Pułapka czy takie seriale jak 24 Godziny, Prison Break, LOST – Zagubieni, Grey’s Anatomy – Chirurdzy, Gotowe na Wszystko, The Walking Dead, Scandal, Family Guy czy Z Archiwum X.

Disney jest drugim największym graczem rynku streamingowego na świecie. Niedoścignionym liderem nadal pozostaje Netflix, który ma ponad 200 mln subskrybentów.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close