Marketing

Krówki jako prezent dla nowych klientów – czy to dobry pomysł na rozpoczęcie współpracy?

Krówki, popularne polskie słodycze, mogą być ciekawym i oryginalnym prezentem dla nowych klientów. Ich smak i tradycyjne wykonanie stanowią doskonałe narzędzie do budowania relacji pomiędzy firmą a klientem. Czy krówki dla firm mogą przyczynić się do rozpoczęcia udanej współpracy? Poznaj bliżej potencjał tych łakoci. 

Krówki jako prezent – słodki symbol polskiej tradycji 

Krówki to polskie cukierki o długiej historii. Kojarzą się z rodzinnym ciepłem i beztroskim dzieciństwem. To właśnie tymi smakołykami najczęściej rozpieszczali nas babcie i dziadkowie. Za ich twórcę uchodzi Feliks Pomorski, przedsiębiorca, który w 1921 roku w Poznaniu otworzył wytwórnię słodyczy. Chociaż oferował on ponad 100 rodzajów słodkości, to właśnie „krówki” podbiły serca klientów. Swoją nazwę zawdzięczają temu, że były pakowane w papierki z rysunkiem krowy.

Obecnie nie tylko my rozkoszujemy się krówkami. Stały się popularnym produktem eksportowym, rozpoznawalnym na globalnym rynku. Możemy spotkać je na międzynarodowych targach i wystawach, gdzie stanowią smakowitą przekąskę znikającą w mgnieniu oka ze stołów reprezentujących polskie firmy.

Wprowadzenie krówek jako elementu powitalnego dla nowych klientów może być trafionym pomysłem, szczególnie jeśli chcemy podkreślić nasze polskie korzenie i wartości.

Krówki z logo firmy, PorscheRęcznie wyrabiane krówki można zamówić w sklepie Cukrowki.pl 

Dlaczego warto postawić na krówki jako formę promocji marki? 

Głównym argumentem przemawiającym za wyborem krówek reklamowych jest ogromna elastyczność grupy docelowej takich upominków. Trafią one zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w szerokim przedziale wiekowym – również do osób zajmujących różne stanowiska.

Ponadto odbiorcami słodkich prezentów są nie tylko klienci, ale również pracownicy. Krówki doskonale sprawdzą się też w zestawach świątecznych.

Zobacz także: Gadżety reklamowe dla pracowników – czy to dobry pomysł? Sprawdzamy!

Co jeszcze przemawia na ich korzyść? Przede wszystkim to, że słodycze reklamowe oddziałują na wszystkie zmysły obdarowywanej osoby. Większość gadżetów promocyjnych skupia się głównie na zmysłach wzroku i dotyku, a smakołyki dodatkowo angażują pozostałe trzy zmysły: smak, węch i słuch. W działaniach marketingowych kluczem jest wywołanie pozytywnych emocji u potencjalnych klientów – to właśnie robią krówki.

Krówki z firmowym logo to świetny sposób na promocję!

Personalizowane krówki, czyli jak zostać zapamiętanym 

Krówki nie spełniałyby jednego ze swoich zadań – budowania świadomości marki – gdyby nie jeden ważny ich atut: możliwość personalizacji. W praktyce oznacza to możliwość umieszczenia dowolnej grafiki i napisu na opakowaniu. Zamawiając krówki z logo firmy, warto zadbać o to, by na papierku znalazł się logotyp marki. Dzięki temu klient z łatwością rozpozna, kto obdarował go słodkościami. Również kolorystyka opakowania powinna nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy.

Oprócz zewnętrznej strony opakowania warto wykorzystać także jej wewnętrzną część – to idealne miejsce na adres WWW, telefon kontaktowy, kod QR prowadzący do strony internetowej, hasło firmy czy zniżkę promocyjną. A to tylko niektóre z możliwości.

Na tym jednak nie koniec. Obecnie krówki są dostępne w różnych wersjach smakowych, nie tylko w tej tradycyjnej, którą zna cała Polska. Świetnym posunięciem okaże się wybranie kilka smaków i stworzenie z nich niepowtarzalnych zestawów. Różne rodzaje krówek zapakowane w piękne opakowanie z całą pewnością zrobią olbrzymie wrażenie na obdarowanej osobie. Ten słodki pomysł na rozpoczęcie owocnej współpracy niemal zawsze kończy się sukcesem.

MATERIAŁ PARTNERA

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button
Close
Close