Kultura i sztukaMarketingMediaPolska

Polsat i Plus robią rebranding. Nowe logotypy podzieliły internautów

Polsat i Plus mają nowe logotypy

Grupa Cyfrowy Polsat wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat. Nowe logotypy ,,zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez widzów i klientów”. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.

I tak też zielony kolor logo Plus ma symbolizować między innymi innowację, rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie. Z kolei Polsat postawił na żółty, który symbolizuje energię, radość i optymizm płynące ze słońca.

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”’.

– podkreśla Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Od teraz holding Zygmunta Solorza w komunikacji korporacyjnej będzie teraz posługiwał się głównie nazwą Grupa Polsat Plus, a hasłem głównym będzie „Dla każdego. Wszędzie”.

Plus jest marką, która oferuje najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne, w tym najlepsze w Polsce 5G, a Polsat to najatrakcyjniejszy kontent. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. Każda z naszych usług indywidualnie to atrakcyjna oferta i silna, wiarygodna marka, ale prawdziwy potencjał realizujemy jako Grupa, oferując pakiet usług w korzystnej cenie.

– podkreśla Zygmunt Solorz.

Superstacja zostanie zastąpiona przez polsatowski kanał Wydarzenia 24

Duża zmiana, ale opinie podzielone

Grupa Cyfrowy Polsat nie podała, z którą firmą brandingową współpracowała przy przygotowaniu nowej identyfikacji wizualnej. Zaznaczyła, że jej wprowadzenie będzie rozłożone na kilka etapów. Obecne logo głównego kanału Polsatu funkcjonuje, z niewielkimi modyfikacjami, od ponad 15 lat. Dotychczas jego stałym elementem było charakterystyczne słoneczko. Natomiast stałym elementem dotychczasowych wersji logo Plusa były krzyżyk i kreska tworzące uśmiech.

Fot. YT
Fot. YT

Nowe logotypy podzieliły internautów. Zwracają uwagę, że grupie faktycznie przyda się odświeżenie i rebranding, ale samo wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Zmiany identyfikacji wizualnej na tak dużym poziomie to dość odważny krok, ale same logotypy są zwyczajnie przeciętne i brakuje im oryginalności. Wielu komentujących zwraca również uwagę, że nowe logo Plusa przypomina logo Spotify.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close