InwestycjeKultura i sztukaMarketingMediaPolskaTechnologie

Polsat zaprezentował nową oprawę graficzną i chyba wyszło dość nijako

Polsat z nową oprawą

Telewizja Polsat wprowadziła nowe oprawy antenowe, zgodne z nową identyfikacją wizualną Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy stacji składają się z motywu fal w kole i nazw poszczególnych kanałów. Nowa oprawa graficzna została oficjalnie zaprezentowana w poniedziałek 30 sierpnia i zagościła na stałe na 24 kanałach stacji. Stacja prezentowała przez ostatni miesiąc nowe plansze i grafiki ekranowe zapowiadające zmianę logo kanału, ale cały czas utrzymywana była jeszcze poprzednia oprawa graficzna.

Przez cały sierpień oswajaliśmy naszych widzów z nowymi logotypami kanałów Polsatu pokazując transformację starego znaku w nowy oraz bawiąc się wzorem z promieniami słońca. Od dzisiaj na wymienionych antenach posługujemy się już tylko nową identyfikacją wizualną. Zależało nam na spektakularnym efekcie zmiany, stąd pomysł na wprowadzenie nowych opraw jednego dnia.

– mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu stacji oraz szefowa komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus.

Fot. YT
Fot. Polsat
Fot. Polsat

Cyfrowy Polsat i Ipla zostaną zastąpione przez Polsat Box

Nowa oprawa podzieliła internautów

Koncepcja kreatywna oparta została na animacji promieni słońca, które są wspólnym elementem nowych logotypów stacji. Promienie układają się w określony wzór, identyczny dla wszystkich stacji, ale w dedykowanej do danego kanału kolorystyce. W Polsat News zmieniły się również w pozostałe grafiki, m.in. wygląd “paska” informacyjnego na dole ekranu. Nadawca podkreśla, że dzięki czemu kanały otrzymały nową spójną identyfikacje wizualną, zachowując swoją tożsamość.

Nowa oprawa graficzna nie wszystkim przypadła do gustu. Internauci zwracają uwagę, że nowy wygląd jest schludny, ale jednocześnie nijaki i odbiera wyrazistości. Zwracają uwagę, że grupie faktycznie przyda się odświeżenie i rebranding, ale samo wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Zmiany identyfikacji wizualnej na tak dużym poziomie to dość odważny krok, ale same logotypy są zwyczajnie przeciętne i brakuje im oryginalności. Wielu komentujących zwraca również uwagę, że nowa oprawa graficzna Polsat News przypomina tę z TVN24.

Źródło: Wirtualne Media

  

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close