GastronomiaHandelKultura i sztukaMarketingMediaPolskaSportŚwiat

Tyskie szturcha patykiem Szwedów przez meczem z Polakami

Tyskie zaczepia Szwedów

Kompania Piwowarska rozkręca reklamę piwa Tyskie. Tym razem przed meczem Polska-Szwecja, marka nawiązała do szwedzkiej marki IKEA. W nowej grafice zamieszczonej na Facebooku Tyskie przekonuje:

Fot. Facebook/Tyskie

Co jednak ciekawe, Tyskie szybko dostało odpowiedź z oficjalnego profilu IKEA.

Meble sugerujemy składać przed przejściem na TY. Później faktycznie może to się wydawać skomplikowane 😉

– skomentowano. Na swoim facebookowym profilu IKEA także nawiązała do dzisiejszego starcia Polaków ze Szwedami.

Tyskie z genialną reklamą dla zwolenników PO i PiSu

Darmowe piwo

To już kolejna kreacja reklamowa przed meczem na Euro. Przypomnijmy, że przed meczem z Hiszpanią, marka ogłosiła, że postawi darmowe piwo Hiszpanom, jeśli Polska wygra mecz. Piwa nie musiało postawić, ale rozgłos zdobyli.

Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku.

– animacja reklamowa z tym hasłem pojawiła się w piątek wieczorem i byłą wyświetlana do soboty włącznie na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagrała mecz z Hiszpanią.

Kompania Piwowarska chciała w ten sposób zmotywować polską reprezentację do wygranej z Hiszpanami.

Chociaż w Tyskim wierzymy, że na ty warto przejść niezależnie od wyniku, bardzo mocno trzymamy kciuki za biało-czerwonych. Zdecydowaliśmy się zaprosić kibiców hiszpańskich na piwo w geście pojednania, po ewentualnej porażce. Takie działanie wpisuje się w kampanię „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na ty”. Chcielibyśmy móc zrealizować tę obietnicę i mam nadzieję, że nasza reprezentacja nam to umożliwi

– mówi o akcji Paweł Drubkowski, brand manager marki w Kompanii Piwowarskiej.

Akcja Tyskiego wpisuje się w strategię i działania przygotowane na Euro. Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY chce łączyć pomimo różnic.

Wcześniej hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na TY przed meczem z reprezentacją Polski. Producent poprosił też kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

Źródło: Wirtualne Media

 

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close
Close