Biznesowi celebryci

Nie uwierzysz, na ile milionów jest wyceniana Ekipa Friza

JR Holding, który posiada około 12 procent posiadanych akcji spółki Ekipa Holding, wycenił swoje akcje na 17,22 mln zł – informuje portal Wirtualne Media. Oznacza to, że firma Friza, czyli Karola Wiśniewskiego posiada kapitalizację rzędu ok. 144 mln złotych.

Ekipa Friza staje się coraz popularniejsza i atrakcyjniejsza dla potencjalnych reklamodawców. Przekonał się o tym JR Holding, który zainwestował na początku w firmę Youtubera oraz uzyskał 12,3 mln nowej emisji, które stanowią 11,97 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu.

Lody Ekipy skrytykowane przez Katarzynę Bosacką. Co w nich jest? “Po prostu kiepskie”

Oprócz tego Ekipa Friza rozpoczęła rozmowy ze studiem All In! Games. Firma jest notowana na giełdzie i odpowiada za takie tytuły, jak Deadlings na Nintendo Switch oraz Arboria na PC. Największym sukcesem Ekipy Friza jest bez wątpienia współpraca z firmą Koral, która przyniosła jej milionowe zyski.

Jak przekazał Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral w rozmowie z portalem Wirtualne Media:

Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy. Odbiór produktu przerósł chyba najśmielsze oczekiwania nas wszystkich.

Ekipa Friza odnosi ogromne sukcesy na polu biznesowym

Spółkę założono pod koniec listopada zeszłego roku. Jak informują Wirtualne Media:

Współwłaścicielem i członkiem rady nadzorczej Ekipy jest youtuber Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz.

Lody Ekipa fart czy dobrze zaplanowana strategia marketingowa?

Kanał Friza ma ponad 4,22 mln subskrybentów. W “ekipie Friza” są inni Youtuberze i influenserzy, m.in Tromba, Mini Majk, Wersow, Mixer, Poczciwy Krzychu, Murcix, Patec Wariatec, Marcysia i Kasia Bożek. Jak informuje komunikat medialny T-Bull:

Tylko w samym 2020 roku wszystkie filmy na kanałach Ekipy wygenerowały niemal 1,5 mld wyświetleń w serwisie YouTube. Łączna liczba subskrybentów na wszystkich kanałach Ekipy oraz jej członków w serwisie YouTube to ponad 14 mln, a łączna liczba obserwatorów na wszystkich profilach członków Ekipy w serwisie Instagram to także ponad 14 mln.

Spółka posiada również sklep internetowy Ekipatonosi.pl, który jest również jednym z głównych dochodów grupy.

Źródło: Wirtualne Media

Tagi

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close
Close